موزیکال به برادوی می آید، تیزر منتشر شد

این موزیکال در تابستان 2023 به تئاتر باغ زمست، برادوی می‌آید. اجراها قرار است در 30 ژوئن 2023 و شب افتتاحیه در 3 آگوست آغاز شود. هیو کو، نقش خود را در نقش جورج مک‌فلای در برادوی تکرار خواهد کرد. نسخه در کنار بارت بقیه بازیگران متعاقبا اعلام خواهند شد.

مهره ماشین یا نه، می توان با اطمینان گفت که سه گانه موفق دهه 80 “بازگشت به آینده” آنقدر محبوب است که قبلاً در تاریخ سرگرمی جهان تثبیت شده است. فیلمی که Delorean DMC-12 را به ستارگان فرهنگ پاپ تبدیل کرد، طرفداران زیادی پیدا کرد که باعث شد یک موزیکال متولد شود که در اوایل سال 2012 مفهوم‌سازی شد.

این موزیکال دارای موسیقی و اشعار آلن سیلوستری و گلن بالارد به همراه کتابی از باب گیل خواهد بود که همگی بر اساس فیلمنامه اصلی رابرت زمکیس و گیل ساخته شده اند. همچنین آهنگ‌های دیگری از فیلم، از جمله «قدرت عشق» و «ج، بی گود» در آن پخش خواهد شد.

ما در مورد کریستوفر لوید صحبت می کنیم که در ابتدا نقش داک امت براون را در این فیلم بازی می کرد. امت براون موزیکال، با بازی راجر بارت، در کلیپ تیزر بالای این صفحه، یک صحنه کوتاه با لوید داشت. تئاتر، جزئیاتی از اولین نمایش آینده برادوی را فاش می کند. البته، DeLorean DMC-12 مجموعه را به ،وان ضروری ترین بخش داستان گرم می کند.

اگر دوست دارید روزهای BTTF را به س، موسیقی زنده کنید، پیش فروش بلیط American Express اکنون در دسترس است. تاریخ فروش عمومی قرار است در 28 اکتبر ساعت 10:00 صبح ET آغاز شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/617978/bttf-musical-2023-broadway-teaser/

نکته قابل توجه، «بازگشت به آینده: موزیکال» در سپتامبر 2021 در لندن اکران شد (تری، رسمی در زیر)، و نمایش همچنان تا سال 2023 در تئاتر وست اند روی صحنه می رود.

و اکنون، «بازگشت به آینده: موزیکال» به سمت برادوی می رود، با جزئیات اولیه از طریق تیزر کوتاهی که بازیگران اصلی آن در تئاتر حضور دارند – و ظاهر یک بازیگر اصلی از فیلم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.