مک لارن آرتورا قبلاً به دلیل خطر نشت سوخت و آتش‌سوزی فراخوان شده است

در ابتدای ماه، مایکل لیترز، مدیرعامل مک لارن اذعان کرد که محصولات “غیر بالغ” در گذشته به سرعت به بازار عرضه می شدند، اما دیگر نه:

راجر اورمیشر، سخنگوی مک لارن گفت که از 164 خودروی که با فراخوان تصادف کرده اند. اخبار خودرو که کمتر از 50 مورد در واقع به مشتریان تحویل داده شده است. ا،ر وسایل نقلیه آسیب دیده ماشین های مطبوعاتی هستند یا در حال حاضر به ،وان نمایشی در نمایندگی ها در ایالات متحده خدمت می کنند. برای رفع مشکل، لوله های سوخت فشار قوی باید تعویض شوند. ناگفته نماند که کار تعمیر به صورت رایگان انجام خواهد شد.

“ما دیدیم که ماشین [Artura] بالغ نبود، بنابراین تحویل را متوقف کردیم. ما قبلاً در آن زمان تاخیر قابل توجهی در خط تولید خود داشتیم و کاهش دادیم [،uction] به صفر [cars] یک روز برای رفع مشکلات کیفی ما.”

52 ع، ها

مک لارن آرتورا خارجی 2022

مایکل لیترز، مدیرعامل تازه منصوب شده مک لارن، تحویل آرتورا را چند ماه پیش به محض ورودش متوقف کرد تا مشکلات کیفی را برطرف کند. با این حال، ارواح گذشته هنوز بر برند Woking تأثیر منفی می گذارند زیرا اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه قبلاً فراخو، برای ابرخودروی هیب، تازه راه اندازی شده صادر کرده است. کمتر از 164 خودرو ممکن است این مشکل را داشته باشند و برای رفع مشکل فنی باید به نمایندگی مراجعه کنند.

“اگر مهره شل شود، آب بندی بین ف، انتهایی لوله سوخت و م،وط آب بندی ،وجی پمپ ممکن است مختل شود و منجر به آزاد شدن سوخت شود. ف، انتهایی لوله سوخت نزدیک به اجزای موتور قرار دارد اگر سوخت در مجاورت این اجزا آزاد شود، می تواند منجر به فعالیت حرارتی شود.”

مشکل از مهره های مورد استفاده برای لوله سوخت فشار قوی ناشی می شود. با گذشت زمان، اینها ممکن است شل شوند، که می تواند منجر به نشت سوخت شود. در بدترین سناریو، آتش سوزی فوران می کند. طبق گزارش فراخوان ایمنی NHTSA:

آرتورا در ابتدا در فوریه 2021 رونمایی شد و از آن زمان تاکنون دو مدل مشتق شده فقط به شکل GT4 و یک تروفی تولید شده است. دومی سال آینده در مسابقات قهرم، جایزه مک لارن تک‌ساخت که به ،وان یک سری پشتیب، برای چالش جه، GT اروپا به میدان خواهد رفت.


منبع: https://www.motor1.com/news/628109/mclaren-artura-recall-nhtsa/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.