مک لارن رئیس طراحی بنتلی را به عنوان مدیر ارشد طراحی جدید خود استخدام می کند

این انتصاب نشان دهنده بازگشت سولمن به مک لارن است که قبلاً طراح ارشد پروژه های ویژه بود. در این نقش، او بر طراحی هایپرکار تک سرنشین مک لارن سولوس GT نظارت داشت که بر اساس مفهومی از بازی های ویدیویی بود.

10 ع، ها

مک لارن اتوموتیو توبیاس سولمن را به ،وان مدیر ارشد طراحی جدید خود منصوب کرده است که از سپتامبر 2023 اجرایی می‌شود. سولمن یک حرفه موفق در زمینه طراحی خودرو بیش از دو دهه است که برای چندین برند لو، مشهور مانند بنتلی، بوگاتی و استون مارتین کار کرده است.

“ما خوشحالیم که به توبیاس در تیم مک لارن خوش آمد می گوییم. او یک طراح خودرو بسیار با تجربه با درک موجود از مک لارن است که قبلاً روی پروژه پیشگام Solus GT ما کار کرده است. توبیاس نقش اصلی را در توسعه زبان طراحی جدید مک لارن در سراسر جهان ایفا خواهد کرد. لیترز گفت: سبد محصولات در حال توسعه ما به ،وان بخشی از استراتژی تجاری آینده عملکرد ما.

Suhlmann به ،وان مدیر ارشد طراحی جدید در ساری مستقر خواهد شد، جایی که او مسئول رهبری یک تیم طراحی است که هر جنبه ای از طراحی برند را مدیریت می کند. این شامل مفاهیم آینده، طراحی بیرونی و داخلی، رنگ و مواد، و شخصی سازی وسایل نقلیه برای مشتریان خواهد بود. نقش او همچنین شامل همکاری نزدیک با مشتریان برای ایجاد طرح‌های سفارشی برای وسایل نقلیه آنها خواهد بود که سپس در مرکز تولید مک‌لارن مجاور ساخته می‌شود.

سولمن در نقش جدید خود مستقیماً به مایکل لیترز، مدیر اجرایی مک لارن خودرو گزارش می دهد.

مک لارن مدیران قبلی خود را دوباره استخدام کرده است. قبل از سولمن، چار، ساندرسون به ،وان مدیر ارشد فنی توسط این خودروساز استخدام شد. ساندرسون قبل از اینکه در سال 2018 به ریوین برود، رئیس توسعه نرم افزار مک لارن بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/663668/mclaren-hires-bentleys-design-boss-as-new-chief-design-officer/

Suhlmann کار خود را در طراحی خودرو در سال 2005 و پس از فارغ التحصیلی با مدرک دیپلم از دانشگاه Pforzheim آغاز کرد. او قبل از اینکه به سمت مدیر طراحی بیرونی در بوگاتی و سپس در استون مارتین برود، در فول، واگن کار کرد. او متعاقباً از اکتبر 2020 تا سپتامبر 2021 به ،وان طراح ارشد پروژه های ویژه به مک لارن ملحق شد، قبل از اینکه در آ،ین نقش خود مدیر طراحی بنتلی شود و قبل از بازگشت به مک لارن.

مک لارن سولوس

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.