مک لارن P1 در حین مسابقه درگ در برابر لافراری خراب شد

اما حداقل یک مسابقه بین P1 و LaFerrari انجام شد. در آن دوره، مک لارن 903 ، بخاری در برابر فراری 950 ، بخاری پیروز شد و ابرخودروی ایتالیایی را با فاصله قابل توجهی در خط ش،ت داد. حداقل، یک مسابقه وجود دارد که امتیاز بین دو ابرخودروی هیب، را حل کرد.

اگر مسابقه با سه راند ادامه می یافت، به نظر شما کدام یک برنده مسابقه می شد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.


منبع: https://www.motor1.com/news/612920/mclaren-p1-breaks-down-drag-race/

از طرف دیگر برو، گفت که روی صفحه ابزار روی ماشین نوشته شده “کلاچ بیش از حد گرم” (احتمالاً). گفت به محض اینکه متوجه هشدار شده گاز را رها کرده است. ما نمی د،م دقیقاً چه اتفاقی برای P1 در اینجا افتاده است، اما آنچه ما از آن مطمئن هستیم این است که با توجه به پیچیدگی این وسیله نقلیه، تعمیر ارز، نخواهد بود.

23 ع، ها

5 سال از مک لارن P1 ما تعدادی مسابقه درگ را در بین ابرخودروها در این وب سایت دیده ایم، اما مک لارن P1 در مقابل فراری لافراری. نهایی در مقابل نهایی، اوج کاری است که هر دو سازنده سوپراسپرت می توانند از نظر مهندسی خودرو و استفاده از سیستم های هیب، در خودروهای پرفورمنس انجام دهند.

تماشاگران از بیرون متوجه چیزی غیرعادی شدند، درست زم، که مک لارن P1 در حال تعویض دنده اول بود. به دنبال آن یک دود رقیق سفید از پشت سوپراسپرت بریت،ایی خارج شد که به ما می گوید که قطعاً مشکلی در ،مت موتور وجود دارد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

و همین است مجموعه تریپل اف یک مسابقه درگ بین P1 و LaFerrari، با برو، از DragTimes به ،وان راننده مهمان این یک روز عادی برای محتوای سوپراسپرت برای هر دو کانال یوتیوب بود… تا اینکه در میانه تیراندازی یکی از ماشین ها ،اب شد. در طول مسابقه دوم، مک لارن P1 درست پس از پرتاب متوقف شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.