مک لارن SUV رسما در دست بررسی است، اما زمان می برد

این بی،ه به ما می گوید که مدت زیادی طول می کشد تا مک لارن به دنبال استون مارتین DBX و همکارانش برود. یک SUV نشان دهنده چرخش 180 درجه ای در مقایسه با روزهایی است که Mike Flewitt مدیرعامل بود. او مصمم بود که چنین چیزی وجود نداشته باشد، اما جانشین او مایکل لیترز چیزها را متفاوت می بیند. شما فقط می تو،د با انبوهی از سوپراسپرت ها و ابرخودروها تا آنجا پیش بروید که پول هوشمند در بخش SUV وجود دارد، حتی با خطر رقیق شدن برند.


منبع: https://www.motor1.com/news/626268/mclaren-suv-officially-under-consideration/آفرود برقی مک لارن Extreme E

این ما را به مک لارن می رساند. افرادی که از ووکینگ می‌آیند، شاسی بلند مخصوص به خود ندارند، که تا حدی توضیح می‌دهد که چرا مارک سوپراسپرت بریت،ا در بهترین وضعیت مالی خود نیست. مسائل کیفی نیز بر عملکرد شرکت تأثیر منفی گذاشته است، اما به جرات می توان گفت که یک مدل سواری بالا حسابداران را خوشحال می کند. خبر خوب این است که یک وسیله نقلیه کاربردی تر در دست بررسی است. خبر بد این است که مدتی طول می کشد.

7 ع، ها

پرتاب سنگ به پورشه برای بیرون آمدن با کاین و ماکان آسان است، اما ببینید خانه زوفنهاوزن اکنون کجاست. این شرکت در حال پیشرفت است و امکانات لازم برای تامین بودجه 911 و کار بر روی 718 جدید را دارد. لامبورگینی عمدتاً به لطف Urus خود بهتر از همیشه عمل می کند، در حالی که فراری با توجه به اینکه Purosangue در حال حاضر یک موفقیت بزرگ است، آینده بسیار خوبی دارد. پیوریست ها SUV ها را دوست ندارند، اما بسیاری از برندهای سطح بالا بدون آنها کجا خواهند بود؟

در مصاحبه با اخبار خودروجیمی کورستورفین، مدیر استراتژی محصول مک لارن، به طور خلاصه در مورد یک SUV بالقوه صحبت کرد: «مهمترین چیز ارائه یک SUV است. [vehicle] که فضای یا توانایی بیشتری برای مشتری مک لارن دارد تا تجربه را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارد. اینکه چقدر سواری با،ت، اینکه آیا این یک کراس اوور است یا نه… این باید تصمیم گیری شود و در واقع، هیچ چیز در این مرحله تنظیم نشده است. اگر قرار باشد کاری انجام دهیم، چه این نوع محصول باشد، چه هر نوع محصول دیگری، آزمایش برای ما این است که آیا می تو،م DNA مک لارن را به دقت منع، کنیم؟

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.