میتسوبیشی آمار تولید، فروش و صادرات سال 2022 را اعلام کرد

با وجود چالش‌های مداوم در تامین خودرو و قطعات، تغییر اقتصاد و آب و هوای سخت در سراسر کشور، نقاط روشن دیگری برای میتسوبیشی در ایالات متحده وجود داشت. علاوه بر اوتلندر، فروش اکلیپس کراس 9.8 درصد نسبت به سال 2021 افزایش یافته است. مهمتر از همه، فروش فقط ،ده فروشی افزایش یافته در حالی که فروش ناوگان کاهش یافته است.

در بازار داخلی ژاپن، تولید خودروها و کامیون‌های میتسوبیشی با افزایش 172 درصدی نسبت به سال قبل در دسامبر به 44091 دستگاه رسید که در مجموع به 440762 دستگاه در سال 2022 رسید. سال در مجموع، میتسوبیشی 1،012،408 خودرو در سراسر ژاپن، تایلند، چین و اندونزی تولید کرد.

میتسوبیشی به اصلاح خط تولید خود برای سال 2023 و پس از آن ادامه می دهد. پاییز گذشته، پلاک Ralliart خود را به ،وان یک بسته نسخه ویژه در مدل های کلیدی دوباره معرفی کرد. این شرکت همچنین کامیون جدید L200 سایز متوسط ​​خود را در خاک ایالات متحده آزمایش کرد که می تواند در آینده به ،وان یک Ram Dakota تغییر نام داده شود. سپس رندرهایی از یک خودروی اسپورت جدید Eclipse منتشر شد که می تواند به این م،ی باشد که میتسوبیشی به فکر احیای این خودرو است که در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 محبوبیت داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/650872/mitsubi،-global-sales-results-2022/به همین ترتیب، تعداد صادرات افزایش یافت و ژاپن 23538 دستگاه در دسامبر صادر کرد که در مجموع 222242 دستگاه در سال بود. صادرات برای بقیه جهان در ماه دسامبر 14577 و برای کل سال 133729 بوده است.

میتسوبیشی موتورز نتایج سه ماهه چهارم و سالانه این هفته را با افزایش فروش و تولید نسبت به سال قبل گزارش داد. علیرغم این واقعیت که محدودیت های عرضه در سراسر صنعت محدودیت هایی را تحمیل کرد، این شرکت شاهد افزایش در بازارهای خود در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی بود.

میتسوبیشی موتورز در گزارش خود آماری از فروش خودرو بر اساس مدل ارائه نکرده است. با این حال، در ایالات متحده، اوتلندر با فروش 40942 دستگاه تا سال 2022، بهترین سال در تاریخ این پلاک، پرفروش ترین شرکت باقی ماند. Outlander PHEV 2023 تا اوا، نوامبر وارد نمایندگی ها شد و 20 درصد از فروش اوتلندر را برای باقی مانده سال به خود اختصاص داد. در مجموع، فروش Outlander در سه ماهه چهارم نسبت به مدت مشابه سال قبل 37.5 درصد افزایش یافته است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.