میتسوبیشی اولین پیکربندی سینمایی بلادرنگ را برای Outlander راه اندازی کرد

شرکت میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی (MMNA) از تمدید همکاری خود با ZeroLight، یک پلتفرم تجسم سه بعدی محصول خبر داد. این بار، این همکاری اولین پیکربندی سینمایی در صنعت را برای میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیب، EV (PHEV) 2023 به وجود می آورد.

برای میتسوبیشی اوتلندر 2023، این همکاری به فاز دوم ادامه می‌یابد که به مشتریان اجازه می‌دهد تا یک پیکربندی سینمایی در زمان واقعی را تجربه کنند. پس از دستیابی به مشخصات ترجیحی، مشتریان می‌توانند به یک میکروسایت تعاملی شخصی‌شده دسترسی داشته باشند که تصاویر و ویدیوهای تولید شده به‌طور خودکار از وسیله نقلیه انتخابی آنها را ارائه می‌کند و آماده اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی است.

طبق گفته شرکت میتسوبیشی موتورز، MMNA در حال تبدیل شدن به یک رهبر جه، در استفاده از ابزارهای دیجیتال نوآورانه برای فروش و بازاریابی است. انتظار می رود ادغام اخیر تیم تجربه مشتری (CX) MMNA در بخش بازاریابی، چشم انداز موفقیت شرکت را بیشتر کند.

در طول فاز اول مشارکت MMNA-ZeroLight برای Outlander ،وجی 2022 در سال گذشته، تجربه تعاملی 3 بعدی بلادرنگ به مشتریان اجازه داد تا Outlander را در پنج محیط مجازی خیره کننده کشف کنند. میتسوبیشی با این استراتژی موفقیت خود را به نمایش می گذارد، زیرا تقاضا برای رزرو فراتر از انتظارات حتی در 24 ساعت اول عرضه است.

با این پلت فرم تجسم جدید، مشتریان می توانند Outlander PHEV ایده آل خود را در حال حرکت پیکربندی کنند، زیرا وسیله نقلیه از طریق یک گذرگاه کوهست، واقعی حرکت می کند، رنگ های بیرونی و سطوح تزئینات را تغییر می دهد و لوازم جانبی را اضافه یا حذف می کند. تجربه دیجیتال در زمان واقعی از فضای ابری پخش می‌شود و تضمین می‌کند که به طور جه، در دسترس است و به طور مداوم در هر دستگاهی کار می‌کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/663267/mitsubi،-launch-first-real-time-cinematic-configurator-outlander-phev/

34 ع، ها

فضای داخلی میتسوبیشی اوتلندر PHEV 2023

کیم ایتو، معاون بازاریابی MMNA، گفت: “هدف ما ارتقای تجربه مشتری با هر تعاملی است که مصرف کننده با برند دارد. تقویت این تجربه از طریق نوآوری دیجیتال هم مزیت رقابتی و هم یک مزیت مشتری است.” “از طریق مشارکت مداوم خود با ZeroLight، ما اکنون می‌تو،م راهی هوشمندتر، قانع‌کننده‌تر و مرتبط‌تر برای ،ید و ،ید وسایل نقلیه میتسوبیشی برای مصرف‌کنندگان ارائه کنیم. این روش به خوبی با تجربه نمایشگاه دیجیتال کلیک‌شاپ فعلی ما مطابقت دارد و آ،ین شواهدی از تمایل ما به پیشروی است. صنعت از طریق فناوری پیشرفته.»

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.