میتسوبیشی کلت 2024 برای اولین بار در 8 ژوئن، از قبل آشنا به نظر می رسد

در این مورد، هاچ ، فرانسوی سگمنت B اوایل امروز در حال انجام آزمایشات برای فیس لیفت آینده در اواسط چرخه مشاهده شد. مشخص نیست که آیا کلیو 2024 قبل از 8 ژوئن رونمایی می شود یا خیر، هرچند که منطقی تر است. در هر صورت، مشابه میتسوبیشی کلت اساساً موردی برای تغییر نام خودروی موجود است – همانطور که توسط خط منحنی در درب عقب و شکل چراغ عقب مشهود است.

رنو کلت را در کارخانه بورسا در ،یه می‌سازد، جایی که نسل پنجم کلیو نیز مونتاژ می‌شود. این دو مدل نیازی به نگر، در مورد فورد فیستا نخواهند داشت زیرا آبی بیضی دریچه کوچک خود را متوقف می کند. فول، واگن گفته است که ممکن است پس از اجرایی شدن مقررات آلایندگی یورو 7، پولو را از بین ببرد، که ممکن است بر اشکودا فابیا و SEAT ایبیزا که از نظر مک،کی مرتبط هستند نیز عواقبی داشته باشد. آئودی قبلاً گفته بود که A1 را برای نسل سوم تمدید نخواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/660624/2024-mitsubi،-colt-new-teaser/

تیزر اولیه نشان داد که تغییرات جزئی در طراحی بیرونی، به خصوص در ،مت جلو، وجود خواهد داشت، اما چیزی برای نوشتن در مورد آن وجود ندارد. به هر حال، ASX جدید اساساً یک رنو کپچر با نشان متفاوت و تغییرات ظریف اینجا و آنجا است. زم، که میتسوبیشی اعلام کرد کلت به اروپا بازخواهد گشت، نشان «Hybrid EV» را نیز بر روی یکی از درها نشان داد که نشان می‌دهد این خودرو قرار است تنظیمات الکتریکی را از Clio E-Tech Hybrid قرض بگیرد.

میتسوبیشی در ابتدا پیش نمایش کلت دوباره متولد شده را یک سال پیش انجام داد، زم، که اعلام کرد این هاچ ، ساب کامپکت در سال 2023 در اروپا به فروش می رسد. تصویر تیزر جدیدی که امروز منتشر شد همراه با اخبار مربوط به تاریخ دقیق عرضه این محصول – 8 ژوئن است. برای دیدن بخشی از پشت سوپرمینی، و در کمال تعجب هیچ ،، به شدت آشنا به نظر می رسد. دلیلش این است که ما اساساً با یک رنو کلیو اسکین شده سر و کار داریم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.