ناوبری صوتی what3words – اولین بار به مرسدس بنز.

عدم دقت: آیا تا به حال به سیستم ناوبری خود آدرس داده اید، فقط برای اینکه شناسایی نشود یا شما را به مکان اشتباهی ببرند؟ شاید شما به جای ورودی جلویی در پشت یک ساختمان یا در خیاب، کاملاً متفاوت با همین نام قرار گرفتید.

مانع زبان: آدرس های خیابان را فقط می توان به زبان محلی استفاده کرد. بازدیدکنندگان یک کشور اغلب برای استفاده از سیستم های ناوبری مشکل دارند و آدرس های اشتباه تلفظ شده می تواند رانندگان را از مقصد مورد نظرشان دور کند.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/innovation/future-mobility/what3words-voice-navigation-first-to-mercedes-benz/مشکلات ورودی: بسیاری از آدرس‌های خیابان برای ورود آسان متن بیش از حد طول، و پیچیده هستند و سیستم‌های صوتی اغلب برای رسیدن به مقصد درست تلاش می‌کنند، به خصوص اگر لهجه دارید.

آنها همه جا را پوشش نمی دهند: چند تا از مکان هایی که باید پیمایش کنید تا اصلاً آدرسی نداشته باشید؟ به ،وان مثال، پارک ها، سواحل، زمین های ورزشی و پارکینگ ها برای سیستم های ناوبری ممنوع هستند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.