نجات دهنده خارج از جاده توسط یک Bonkers Ford Explorer نجات می یابد



ما چندین ویدیو از بازی Matt’s Off-Road Recovery دیده‌ایم، که روز را برای ماجراجویان خودسر، عمدتاً در ج، غربی یوتا و اطراف آن، نجات می‌دهد. این بار امدادگر پس از اینکه تلاش برای ص،ه نوردی ناموفق می شود، نجات دهنده می شود. وحشی‌ترین فورد ا،پلورر اسپورت تراک که تا به حال دیده‌اید برای نجات روز قدم برداشته است.

قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، Explorer به کمک نیاز دارد. تماسی در مورد فردی که در مسیرهای ج، هاریکین، یوتا گیر افتاده است، می آید. به جای است،اج، فرد به کمک برای تهیه قطعات برای تعمیر در محل نیاز دارد. رسیدن به آفرود سرگردان ساده آسان نیست، و پس از رسیدن، این ویدئو یک آفرود رادیکال را نشان می دهد که به وضوح برای برخی از شیطنت های جدی ساخته شده است. این در واقع فورد ا،پلورر مورد بحث است، یا حداقل، این چیزی است که در زندگی قبلی وجود داشت. عاری از پانل های بدنه و سوار شدن بر سیستم تعلیق سفارشی، روزهای آن که بچه ها را به تمرین فوتبال می برد، مدت هاست به پایان رسیده است.

نجات در واقع طبق برنامه پیش می رود. یک شلنگ هیدرولیک سفارشی برای تعمیر مورد نیاز است، و Matt’s Off-Road Recovery قادر به ارائه آن است. با این حال، در نقطه‌ای پس از آن، امدادگر تصمیمی «بد» می‌گیرد و سعی می‌کند از یک یال باریک و شیب‌دار بالا برود. همانطور که ویدیوی بالا نشان می دهد، جیپ چروکی اصلاح شده در حالی که تقریباً عمودی است در جای خود قرار می گیرد. و این کاوشگر فورد ا،پلورر – اکنون کاملاً کاربردی با شلنگ جدید و مایع فرمان برقی تازه – است که روز را نجات می دهد. این برای کارما چگونه است؟

ما دوست داریم چیزهای بیشتری در مورد ا،پلورر وحشی ببینیم، اما از آنجا ویدیو به نجات دیگری تغییر می کند که کمی کمتر چشمگیر است. یک دوج دورانگوی قدیمی‌تر در حالی که سعی می‌کند در مسیری بپیچد، تمرکز بالایی پیدا می‌کند، و با قضاوت بر اساس ،تیک‌های مخصوص خیابان، این یک راز است که چرا راننده حتی به این فاصله از بزرگراه جسارت کرده است. این یک است،اج ساده است، اگرچه تلاش برای خارج ، میانبر از ش،ه مسیر قبل از رسیدن رعد و برق، کمی درام وجود دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/615074/off-road-rescue-rescued-by-person-needing-help/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.