نسخه بیستمین سالگرد Jeep Wrangler Rubicon 2023 برای 392، 4X عرضه شد


20 سال پیش، جیپ از تریم جدید ر،ر به نام Rubicon رونمایی کرد. نام آن از یک مسیر آفرود معروف در کالیفرنیا گرفته شده است البته جیپ این من،ت را با نسخه ویژه ر،ر جشن می گیرد. در واقع، آن را با دو جشن می گیرند. به نسخه 20th Anniversary (نفس عمیق) 2023 Jeep Wrangler Rubicon، که در تعداد محدود برای سطوح 4xe یا 392 موجود است، سلام کنید.

هر کدام که ر،ر را انتخاب کنید، هر دو دارای همان ارتقاهای بیستمین سالگرد هستند و در حالی که در درجه اول یک بسته ظاهری است، برخی ارتقاهای مک،کی وجود دارد. جیپ سیستم تعلیق نیم اینچی را اضافه می‌کند و چرخ‌های دارای مهره‌بندی را می‌چرخاند، و اگر 392 با موتور همی را انتخاب کنید، یک کمپرسور هوای داخل هواپیما نیز دریافت خواهید کرد. اگر این آیتم ها کافی نیستند، یک آپدیت سطح دوم اختیاری از American Expedition Vehicles (AEV) در هر دو تریم موجود است. تایرهای آفرود 37 اینچی، وینچ، سپرها و صفحات لغزنده AEV، سیستم تعلیق ارتقا یافته، چراغ‌های آفرود، دمپر فرمان AEV، حامل ،تیک و در 4xe نسبت محور 4.56:1 را اضافه می‌کند.

2023 Jeep Wrangler Rubicon 4xe 20th Anniversary Edition

20 ع، ها

در مورد بهبودهای ظاهری استاندارد، نسخه 20th Anniversary “تعبیر جدیدی” از جلوپنجره هفت میله ای جیپ با محافظ جلوپنجره سه حلقه ای اضافه می کند. سپرهای فولادی پیچ می شوند، یک دوربین جلویی یکپارچه آفرود اضافه می شود، یک کیت ابزار 83 قطعه نصب می شود، و نشان 20th Anniversary اعمال می شود. در داخل، راننده و سرنشینان در کابین مخصوص قرمز/مشکی با صندلی‌های چرمی و چرم قرمز روی صفحه ابزار سوار می‌شوند.

بیست سال پیش، گروه کوچکی از مهندسان مشتاق جیپ که با محبت به نام «حاشیه دیوانه» شناخته می‌شوند، با اراده و اراده و کارت‌های اعتباری شخصی خود، تواناترین ر،ر را طراحی، مهندسی و توسعه دادند – جیپ ر،ر روبیکن – و بیشتر جیم موریسون، رئیس جیپ در آمریکای شمالی گفت: انتظارات همه را برآورده کرد زیرا آنها می دانستند که این همان چیزی است که مشتریان جیپ می خواهند.

جیپ به تعداد تولید مشخصی برای 20th Anniversary Rubicon 4xe و 392 اشاره نمی کند، به جز اینکه گفته می شود آنها خودروهایی با کارکرد محدود هستند. با این حال، جیپ می گوید آپفیت آپشن AEV Level II به 150 دستگاه محدود می شود. و قیمت من،ی خواهد داشت – 20135 دلار در Rubicon 392 و 21983 دلار برای Rubicon 4xe. و که شامل 995 دلار اضافی “هزینه تدارکات upfit” نمی شود. آن را به قیمت های شروع بیستمین سالگرد (69585 دلار در 4xe و 90895 دلار) اضافه کنید و دو تا از گران ترین جیپ ر،رهای تمام دوران را خواهید داشت.

تولید هر دو مدل تا پایان سه ماهه اول 2023 آغاز می شود و در بهار یا اوایل تابستان به نمایندگی ها می رسد. کتاب های سفارش هم اکنون باز هستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/651759/2023-jeep-wrangler-rubicon-392-4xe-20th-anniversary-edition/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.