نسخه تولیدی Cadillac Celestiq امروز معرفی شد: پخش زنده را ببینید


بالا،ه اینجاست کادیلاک سلستیق 2024 که مردم می‌توانند آن را ب،ند و برانند، اولین ویدیوی رسمی خود را در 17 اکتبر خواهد داشت. می‌تو،د رویداد پخش زنده ویژه را در اینجا در اینجا تماشا کنید. Motor1.com شروع در 8:00 PDT / 11:00 EDT. به محض در دسترس قرار گرفتن یک جریان ویدیویی در بالای مقاله اضافه خواهد شد.

Celestiq سال‌هاست که ساخته می‌شود. این را می توان در مورد هر وسیله نقلیه جدیدی که توسط یک خودروساز به بازار عرضه می شود گفت، اما به ندرت اتفاق می افتد که چنین چیزهایی برای مدت طول، در دسترس عموم باشد. 4 مارس 2020 بود، زم، که اولین بار شنیدیم که Celestiq توسط کادیلاک ذکر شده است و به قول این شرکت وفادار است، این یک پرچمدار بزرگ است. ما در آن زمان از یک پیش‌نمایش مخفیانه آگاه بودیم، و کادیلاک به ما گفت که Celestiq طراحی شده است، و برای اینکه شرایطی را در مورد اینکه چقدر طول کشیده است به شما ارائه دهیم. قبل از Lyriq برای تازه ، حافظه شما، آن کراس اوور الکتریکی در آوریل 2021 – بیش از یک سال پیش – رونمایی شد. حالا بالا،ه داریم به سدان بزرگ می رسیم.

کانسپت کادیلاک Celestiq

7 ع، ها

به اعتبار کادیلاک، آن‌ها با تیزرهای Celestiq غافلگیر نشدند. اولین مورد در اوایل سال 2021 منتشر شد، و یک سال دیگر تا رسیدن تیزرهای بیشتری در ژوئن 2022 می گذشت. این یک پیشرو بود. نه نسخه تولیدی، اما مفهومی که سرانجام در جولای 2022 رونمایی شد.

اکنون که شما در Celestiq به سرعت عمل کرده اید، چه انتظاری از مدل تولیدی می تو،م داشته باشیم؟ ما قبلاً می د،م که این مفهوم تقریباً در همه زمینه ها بسیار نزدیک است، زیرا کادیلاک نیز به همان اندازه گفته است. این شامل صفحه نمایش دیجیتال عظیمی است که کل داشبورد را در بر می گیرد، آرایش صندلی های 2 + 2 با صفحه نمایش برای سرنشینان صندلی عقب، سقف شیشه ای ترفندی که می تواند در مناطق روشن یا تیره شود تا مطابق با خواسته های سرنشینان خاص باشد، و موارد دیگر. ما می د،م که استایل درست است، زیرا ع، های جاسوسی از مدل های پیش تولید چیز کمی برای تخیل باقی می گذارد. تنها چیزی که باقی مانده این است که آن را رسمی کنیم.

با ما همراه باشید Motor1.com برای دیدن Celestiq در ویدیو، و برای یادگیری همه چیز در مورد آن در اولین پست ما.


منبع: https://www.motor1.com/news/616876/cadillac-celestiq-،uction-debut-livestream/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.