نسل بعدی آئودی A6 سدان، واگن، و S6 PHEV به عنوان قاطرهای آزمایشی مورد استفاده قرار گرفتند

35 ع، ها

ع، های جاسوسی آئودی A6

در داخل، این خودرو ،یبی از قطعات مختلف است. خوشه ابزار دیجیتال فقط یک مکان نگهدار است زیرا خوشه اطراف آن را پر نمی کند. به نظر می رسد صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی نیز یک قطعه موقت است. سه دکمه توقف اضطراری نیز در آن وجود دارد.

توجه داشته باشید که بر،ب های ولتاژ بالا روی S6 وجود دارد. به نظر می رسد پوششی برای شارژر روی گلگیر عقب سمت راننده باشد زیرا این قطعه روی سایر وسایل نقلیه موجود در گا،ی نیست.

ما انتظار داریم A6 E-Tron را در مقطعی در سال 2023 ببینیم. RS6 E-Tron بعداً عرضه خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/665090/next-gen-audi-a6-spy-s،ts/

مدیرعامل آئودی، مار، دوزمان، اخیراً به این برند پیشنهاد کرده است که طرح نامگذاری خود را به روز کند. A6 تبدیل به A7 می شود. در همین حال، A4 به A5 تبدیل می شود. استراتژی این شرکت استفاده از اعداد زوج برای خودروهای الکتریکی و اعداد فرد برای خودروهای احتراقی خواهد بود.

در حالی که آئودی در حال کار بر روی A6 E-Tron EV است، هنوز از نسخه با موتور احتراقی دست برنداشته است. این ع، های جاسوسی نسخه نسل بعدی را در اشکال سدان و واگن به تصویر می کشد. این می تواند آ،ین تکرار با یک نیروگاه ICE باشد.

این گا،ی شامل نگاه هایی به سدان A6، واگن و S6 چهار در است. اینها هنوز وسایل نقلیه توسعه هستند و تا حد زیادی بدنه مدل های موجود را می پوشند. مهندسان آنها را با قطعاتی مانند بریدگی برای لوله های اگزوز در عقب اصلاح می کنند.

A6 E-Tron اکنون در حال توسعه است. ع، های جاسوسی آن را با بدنه ای صاف و صاف و چراغ های جلوی ت،یم شده نشان می دهد. یک نوع تهاجمی تر RS6 نیز در راه است.

A6 E-Tron از معماری پلتفرم ممتاز Electric استفاده می کند که در زیر Q6 E-Tron و پورشه Macan EV نیز قرار دارد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره پیشرانه در دسترس نیست، اما کانسپت این مدل دارای یک جفت موتور الکتریکی با قدرت 470 ، بخار است. باتری آن در چرخه تست WLTP بردی معادل 435 مایل دارد.

هنوز مشخص نیست که نسل بعدی A6 چه زم، وارد بازار خواهد شد. با قضاوت بر اساس این قاطرهای آزمایشی، توسعه هنوز در مراحل اولیه است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.