نسل بعدی تویوتا کمری با طراحی مجدد الهام گرفته از تاج

اگر یک کمری شش سیلندر می خواهید، اکنون زمان آن فرا رسیده است. برای مدل سال 2023، این سدان اختیاری 3.5 لیتری V6 با 310 ، بخار قدرت دارد. درست مانند آسیاب پایه 2.5 لیتری، V6 به صورت استاندارد به یک گیر،س اتوماتیک هشت سرعته متصل می شود. اگر چیزی مقرون به صرفه تر می خواهید، موتور 2.5 لیتری چرخه اتکینسون نیز در کمری هیب، وجود دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/615958/new-toyota-camry-rendering/

تأثیرات بصری خانواده Crown را می‌توان در ،مت جلویی که یک جلوپنجره بزرگ در ،مت پایینی سپر وجود دارد، به بهترین شکل مشاهده کرد. دو ناحیه تزئینی مشکی براق احاطه شده است و در بالای آنها چراغ های جلو قرار گرفته است. انتهای عقب اکنون دارای چراغ‌های عقب باریک با نوار LED ساحل به ساحل است که خوشه‌های نور را به هم متصل می‌کند. یک اسپوی، چکمه کوچک حسی اسپرت می دهد و به خوبی با پنل دیفیوزر مانند در سپر مطابقت دارد.

تویوتا در مورد آینده کمری بسیار ،ت بوده است، اگرچه ما معتقدیم این سدان بزرگ در دو یا سه سال آینده نسل جدیدی را دریافت خواهد کرد. ما انتظار داریم که جانشین مدل امروزی همچنان بر پایه پلتفرم GA-K که با به اشتراک گذاری قطعات با معماری جدید جه، تویوتا (TNGA) توسعه یافته است، باشد. با دیدن اینکه چگونه هر بخش خودرویی دچار کاهش سایز می شود، انتظار داریم موتورهای V6 اختیاری با نسل جدید متوقف شوند.

دوستان و همکاران ما در Kolesa.ru همین فکر را داشت و تصمیم گرفت جانشین مدل امروزی با نام داخلی XV70 را پیش‌نمایش کند. آنچه در گا،ی ضمیمه شده در زیر مشاهده می کنید، دو رندر است که کمری جدید را از جلو و عقب با زبان طراحی جدید الهام گرفته از Toyota Crown جدید نشان می دهد.

نسل فعلی تویوتا کمری در ابتدای سال 2017 در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت معرفی شد و در سال 2020 به روز شد. در حال حاضر در ایالات متحده با نسخه Nightshade در دسترس و یک موتور V6 اختیاری به فروش می رسد و پنجمین سال حضور در آن را نشان می دهد. خطوط مونتاژ سدان بزرگ ژاپنی. با نگاهی به نسل های قبلی کمری، ا،ر آنها دارای چرخه عمر پنج یا شش ساله بودند که نشان می دهد نسل جدیدی به زودی در راه است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.