نسل بعدی سدان BMW سری 5، Electric i5 در 24 می معرفی می شود

در طول رانندگی نمونه اولیه، متوجه شدیم که BMW در ابتدا i5 را در دو پیکربندی عرضه می‌کند – eDrive40 پایه و M60 xDrive. مدل پایه دارای یک موتور محرکه تکی است که 335 ، بخار قدرت دارد. M60 با تنظیم دو موتوره با قدرت 590 ، بخار قوی تر است. بی ام و ارقام گشتاور نسخه ها را فاش نکرد. این شرکت همچنین تصمیم گرفت ظرفیت باتری یا تعداد برد آن را فاش نکند، اما در eDrive40 مسافت 295 مایلی را هدف قرار داده است.

ب ام و مدتی است که در حال توسعه نسل هشتم سری 5 است. سرانجام در اوا، این ماه، زم، که خودروساز آن را و i5 الکتریکی با باتری را در 24 می رونمایی کرد، آن را خواهیم دید.

i5 جدید مجهز به فناوری هایی مانند Highway Assistant است که اکنون کاملاً هندزفری است. تنها کاری که باید انجام دهید برای تغییر مسیر این است که به آینه مربوطه نگاه کنید. بی‌ام‌و سری 7 این ویژگی را از طریق به‌روزرس، هوایی دریافت می‌کند که سری 5 پاییز امسال به فروش برسد.

BMW i5 eDrive40 2024

اگر برق خالص سوخت انتخابی شما نیست، ب ام و سری 5 را با احتراق، هیب، پلاگین و قدرت الکتریکی عرضه می کند. انتظار می‌رود که M5 تبدیل‌شده (در تاریخ بسیار دیرتر) با یک پیشرانه هیب، پلاگین که قدرتی بی‌م،ی تولید می‌کند، معرفی شود. این تنظیمات در بر،ب قرمز BMW XM به 738 ، بخار می رسد و این سدان می تواند بیشتر این قدرت را زیر پای راست قرار دهد.

110 ع، ها

عکاسان جاسوس ما آزمایش‌های سری 5 تورینگ را در معرض دید عموم ثبت کرده‌اند که می‌تواند تریم M Performance را برای نسخه الکتریکی ایجاد کند. بقیه خط واگن های سری 5 باید از فناوری هیب، پلاگین استفاده کنند، اما ما انتظار نداریم که در کنار سدان ها عرضه شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/664130/next-generation-bmw-5-series-i5-debut-may/

در حالی که ما از فرصت استفاده کردیم تست درایو نمونه اولیه BMW i5 2024، ما هنوز چیز زیادی در مورد آن و یا مشابه آن که با سوخت احتراق کار می کند نمی د،م. این جزئیات باید به فاش شدن بزرگ برسد. با این حال، ما می د،م که تولید در تابستان امسال با تاریخ فروش برای اکتبر امسال آغاز می شود. ب ام و مدل نسل بعدی را در کارخانه خود در دینگولفینگ آلمان خواهد ساخت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.