نسل بعدی فولکس واگن پاسات پس از عکس‌های جاسوسی جدید دوباره رندر شد

اگر تعجب می‌کنید که چرا پاسات جدید به شکل واگن ارائه می‌شود، به این دلیل است که یکی از محبوب‌ترین خودروهای سگمنت D در اروپا منحصراً به شکل سقف بلند و فقط در قاره کهن فروخته می‌شود. اشکودا، برند مقرون‌به‌صرفه‌تر و کاربردی‌تر فول،‌واگن از جمهوری چک، مسئول توسعه پاسات جدید است که در کنار نسل بعدی اشکودا سوپرب در همان خطوط مونتاژ تولید خواهد شد. به ،وان یک نکته جانبی، سوپرب هم به ،وان لیفت ، و هم به ،وان استیشن واگن به فروش می رسد.

19 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/618321/vw-p،at-v،t-rendered-a،n/نمونه اولیه اوایل این ماه استتار کمی داشت که ،مت عقب را می پوشاند و این رندر از آن بود Kolesa.ru یک نوار LED که چراغ‌های عقب را به هم متصل می‌کند، به ،وان یک ویژگی که هنوز در خودروهای آزمایشی قابل مشاهده نیست، پیشنهاد می‌کند. این ناحیه معمولاً با نواری مطابق با رنگ بدنه پوشانده می شود، اگرچه با توجه به روندهای فعلی در صنعت خودروسازی، چنین ،صر طراحی در حال حاضر بعید به نظر نمی رسد.

پاسات جدید در اوا، سال آینده در واقع آ،ین نسل از مدلی خواهد بود که با موتورهای احتراقی به فروش می رسد. این خودرو بر روی پلت فرم تکامل یافته MQB سوار خواهد شد و دارای خانواده ای از موتورهای برقی بنزینی و دیزلی خواهد بود که با استانداردهای آلایندگی یورو 7 مطابقت دارند. با توجه به اینکه اکنون انتظار می رود این مقررات کاهش یابد، تعجب نخواهیم کرد اگر برخی از کارخانه های TDI تنها با حداقل تغییرات نسبت به پاسات فعلی در اروپا ادامه دهند.

دقیقا یک هفته پیش، عکاسان ما در آلمان نسل بعدی فول، واگن پاسات را در حال تست در جاده های عمومی با استتار کمتر نسبت به قبل شکار ،د. نمونه آزمایشی دارای پلاک های چک بود و برگردان هایی که برخی از اجزای بیرونی را پنهان می ،د، اما به طور کلی، اطلاعات زیادی در مورد طراحی پاسات جدید ارائه می کرد.

برای شروع، جلوپنجره سنتی فول، واگن که ما از پاسات با مشخصات یورو می‌شناسیم با جلوپنجره بسیار کوچک‌تری به همان س، خانواده ID این برند جایگزین شده است. چراغ‌های جلو باریک‌تر هستند و ظاهراً از گلف 8 الهام گرفته شده‌اند. در بخش پایینی نمای جلو، یک جلوپنجره بزرگ «خندان» و ورودی‌های هوای عمودی در گوشه‌های سپر وجود دارد.

ع، جاسوسی نمای جلوی فول، واگن پاسات 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.