نسل بعدی مرسدس بنز کلاس E در حال حرکت در روز روشن

این ویدیوی جاسوسی با پوشش استتاری کمتر نسبت به قبل و رنگ بدنه روشن، تغییرات واضحی را در نمای جانبی ک، E نشان می‌دهد. جدای از انحراف جزئی از سیلوئت فعلی، خطوط کاراکترها نیز متفاوت است. خط پیوسته ای که چراغ های جلو و عقب را به هم متصل می کند، اکنون توسط بخش می، ش،ته شده است و به نوعی به گلگیرها تأکید می کند.

انتظار می رود نسل بعدی مرسدس بنز ک، E در نیمه اول سال 2023 معرفی شود و احتمالاً بعداً به ،وان مدل 2024 در نمایشگاه ها عرضه خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/628864/next-mercedes-e-cl،-spy-video/

نیازی به گفتن نیست که کابین نسل بعدی E ک، نیز با تغییرات زیادی روبرو خواهد شد. جاسوسان ما قبلاً نمونه اولیه داخلی یک نمونه تولیدی را دیده‌اند که یک طرح کاملاً جدید برای داشبورد را نشان می‌دهد. در حالی که برخی از ،مت‌ها هنوز پوشیده بودند، صفحه نمایش بزرگ وسط در فضای باز دیده می‌شد، شبیه آنچه در مرسدس EQE خواهید دید. انتظار می‌رود که کل داشبورد با شیشه پوشانده شود تا با دیگر Mercs جدید در خط هماهنگی داشته باشد. منابع می گویند صفحه نمایش 11.9 اینچی از ک، C در ک، E جدید استاندارد خواهد بود و صفحه نمایش 12.9 اینچی OLED از ک، S به ،وان یک آپشن موجود است.

مرسدس بنز قرار است به زودی نسل بعدی ک، E را عرضه کند، اگرچه امسال این اتفاق نمی افتد (اگر در سال 2022 این مطلب را می خو،د). در واقع، این خودروساز هنوز با توسعه ک، E به پایان نرسیده است، زیرا نمونه اولیه دیگری در جاده های عمومی آلمان مشاهده شده است. walkoARTvideos در یوتیوب.

نسل بعدی مرسدس بنز E ک، سدان جلو ع، جاسوسی

نمای جلو و عقب نمونه اولیه هنوز به شدت در این نقطه استتار شده است، بنابراین ما انتظار تغییرات زیادی را در این بخش ها در زمان عرضه داریم. اشتباه نخواهد بود اگر بگوییم که نشانه های ظاهری از پرچمدار S ک، وجود خواهد داشت.

یکی دیگر از تغییرات طراحی قابل انتظار دستگیره های در است که اکنون فرورفته هستند به مرسدس بنز جدید ک، S. برخلاف مشاهده قبلی (به گا،ی بالا مراجعه کنید) که مجموعه‌ای از چرخ‌های 15 اینچی را روی ،تیک‌های پرمخاطب استفاده می‌کرد، ویدئوی جاسوسی اخیر یک ک، E مجهز به مجموعه‌ای از رینگ‌های مشکی را نشان می‌دهد.

24 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.