نسل بعدی مرسدس AMG GT بار دیگر، احتمالاً در ظاهر اولیه

نسل جدید مرسدس AMG GT در راه است. این هیچ رازی نیست، زیرا ما نمونه های اولیه زیادی را در دوربین ثبت کرده ایم. رمز و راز پیرامون کوپه پرفورمنس جدید ظاهر آن نیست، بلکه در زیر کاپوت آن است.

13 ع، ها

ع، جاسوسی فیس لیفت نمای عقب مرسدس-ای ام جی جی تی

ما مجموعه جدیدی از تصاویر جاسوسی داریم که یک وسیله نقلیه آزمایشی AMG GT آبی را نشان می دهد، و اگر تجربه می کنید دژاوو در حال حاضر، اشکالی ندارد. ما تصاویری از نمونه اولیه GT دیگر را کمتر از 24 ساعت پیش به اشتراک گذاشتیم که الگوی استتاری مشابهی در میان منظره ای برفی به تن داشت. با این حال، آن خودرو سبز بود و در عقب، دارای چهار سر اگزوز مستطیلی شکل بود – یک ویژگی مشخص برای قدرتمندترین مدل‌های AMG. همچنین دارای یک پورت شارژ قابل مشاهده است که نشان می دهد یک پیشرانه هیب، پلاگین بسته بندی شده است. شما هیچ یک از آن موارد را در گا،ی ع، ما در زیر مشاهده نخواهید کرد، که همچنین فاسیای جلویی ملایم تری را در زیر پوشش کامو پنهان می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/651344/next-gen-mercedes-amg-gt-spied-a،n-entry-level/

پس سوال میلیون دلاری این است که زیر کاپوت این تریم های AMG چیست؟ ما همه چیز را شنیده ایم، از موتورهای 4.0 لیتری V8 با و بدون دستیار هیب، گرفته تا موتور هیب، چهار سیلندر توربوشارژ Merc و حتی توربو چهار بدون دستیار هیب،. با این خودروی آزمایشی خاص که شبیه یک مدل پایه به نظر می رسد، می تواند از M139 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژر با 384 ، بخار قدرت و 354 پوند فوت گشتاور استفاده کند. این همان چیزی است که با مرسدس AMG SL 43 ارائه می شود و AMG GT جدید قرار است همراهی با سقف ثابت برای SL باشد. در همین حال، انتهای دیگر طیف می تواند یک AMG GT وحشی با بیش از 800 ، بخار را ببیند.

ما انتظار داریم که این معما در اوا، سال جاری حل شود، بنابراین منتظر اقدامات بیشتر مرسدس باشید. شما همیشه می تو،د بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت برای آ،ین اخبار خودرو، آمیخته با طنز برای سرگرمی شما.

فینیشرهای چهار اگزوز بیضی شکل معمولاً با خودروهای سطح پایه AMG مرتبط هستند و به این ترتیب، این می تواند مرسدس-AMG GT 43 باشد. ما می گوییم که چون به نظر نمی رسد این خودرو هیچ درگاه شارژی نداشته باشد، آن را به یک خودروی خالص تبدیل می کند. کوپه احتراقی ما نمونه‌های اولیه استتار شده دیگری را با نوک اگزوز گرد و نقطه شارژ دیده‌ایم که می‌تواند نشان‌دهنده یک AMG GT 53 سطح متوسط ​​باشد. که فضایی را برای مدل AMG GT 63 باقی می‌گذارد که با پیشرانه قدرتمند PHEV پیشتاز است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.