نسل بعدی مرسدس EQA برای اولین بار جاسوسی کرد

کریستوف استارزینسکی، معاون توسعه مرسدس بنز در زمینه محرک الکتریکی، اوایل امسال به ما گفت که MMA فقط الکتریکی نخواهد بود، بلکه در درجه اول برقی خواهد بود. او ادامه داد که این پلتفرم در حال توسعه است تا موتورهای احتراقی را نیز در خود جای دهد، “و مصالحه در سمت ICE است نه سمت EV.” همانطور که در Vision EQXX دیده‌ایم، خودروهای الکتریکی نسل بعدی می‌توانند هوای فعال و شیمیایی آند منحصربه‌فرد باتری هوا خنک آن را برای چگالی بالاتر دریافت کنند.

تیزر ماشین لو، مرسدس بنز

تیزر ماشین پایه مرسدس بنز

از درس‌هایی که در حین توسعه مفهوم Vision EQXX آموخته‌ایم، به خوبی استفاده می‌شود، بنابراین برای افزایش کارایی، انتظار می‌رود که ترفندهای هوایی زیادی انجام شود. معماری MMA در ابتدا در سال 2020 معرفی شد و زیربنای خودروهای جمع و جور و متوسط ​​خواهد بود. طبق اعلامیه‌ای که در اوایل سال جاری منتشر شد، کارخانه‌های Rastatt (آلمان) و Kecskemet (مجارستان) موظف شدند این موج جدید از مدل‌ها را از سال 2024 تولید کنند. مرسدس با باقی ماندن خودروهای کامپکت، تعداد خودروهای کامپکت را از هفت به چهار کاهش خواهد داد. آنهایی که پیشرفت تکنولوژیکی دارند.

ع، جاسوسی نسل بعدی مرسدس EQA EQA جدید با قرار گرفتن زیر سدان برقی ک، C که قبلا تایید شده بود، خودرویی کاملاً متفاوت از کراس اوور موجود امروزی خواهد بود. ما فقط در مورد تغییر س، بدنه صحبت نمی‌کنیم، بلکه پلتفرم را نیز در نظر می‌گیریم زیرا از معماری اختصاصی EV استفاده می‌کند تا اقتباسی از پایه‌هایی که در اصل برای خودروهای ICE در نظر گرفته شده بود. این پلتفرم با نام معماری م،ار مرسدس بنز (MMA) قرار است در سال 2024 به نمایش درآید.

کمتر ،ی یادش می‌آید، اما EQA اصلی یک هاچ‌، الکتریکی مفهومی بود که در سپتامبر 2017 رونمایی شد. مرسدس تغییر کرد و تصمیم گرفت این نام را برای کراس‌اوری که در ژانویه 2021 معرفی شد تغییر کاربری دهد. دسامبر 2022 است و به نظر می‌رسد ستاره سه‌پر است. برنامه ریزی برای تغییر س، بدنی دیگر جاسوسان ما یک نمونه اولیه استتار شده از یک سدان الکتریکی را که در اطراف مرکز تحقیق و توسعه این شرکت در اشتوتگارت رانده می شود، دستگیر کرده اند.

خودروهای مبتنی بر MMA از یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید توسعه یافته در داخل برای کاهش هزینه ها استفاده خواهند کرد. این MB.OS نام دارد و ما ابتدا آن را در خودروهای الکتریکی قبل از ورود به مدل‌های موتور احتراقی در اواسط دهه میلادی خواهیم دید. به نظر می رسد سخت افزار و نرم افزار جدیدی که مرسدس روی آن کار می کند، با این خودرو، یک سدان جمع و جور که به نظر می رسد فاقد ICE است، به نمایش درخواهد آمد.

بین اکنون تا سال 2024، انتظار ع، های جاسوسی بسیار بیشتری را داشته باشید.


منبع: https://www.motor1.com/news/625403/next-generation-mercedes-eqa-spy/

شایان ذکر است که مرسدس قبلاً پیش نمایش اولیه این خودرو را ارائه کرده است. در ماه مه، به‌روزرس، استراتژی «The Economics of Desire» شامل یک تصویر تیزر سایه‌ای بود که نمایه جانبی یک مدل سطح پایه جدید را به تصویر می‌کشید. شبح ارائه شده توسط طراح اصلی گوردن واگنر به نظر می رسد با این نمونه اولیه مطابقت دارد، اگرچه پوشش ضخیم و چراغ های موقت چیزهای زیادی را به تخیل می سپارد.

22 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.