نسل بعدی BMW X2 برای تصور کراس اوور آینده الهام گرفته از کوپه ارائه شده است

انتظار داریم ،مت جلویی شبیه به جدیدترین X1 باشد. با این حال، رندر ما با استفاده از لبه‌های نوک تیز در هر طرف، شکل زاویه‌دار تری به مش، می‌دهد. فاسیای پایینی ظاهر متفاوتی نسبت به برادر با،ی این مدل دارد. طراحان سطوح مختلف تریم جزئیات انحصاری را به این ،مت می دهند تا آنها را متمایز کند.

انتظار نداشته باشید که تمامی نسخه های X2 جدید به طور همزمان معرفی شوند. برای مثال، BMW هنوز X1 M35i عملکرد محور را تا زمان انتشار این داستان معرفی نکرده است، اما ما تصاویر جاسوسی از آن داریم. همان استراتژی پرتاب مبهم باید در مورد این کراس اوور الهام گرفته از کوپه نیز صادق باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/652693/next-gen-bmw-x2-exterior-rendering/

نسل دوم BMW X2 در راه است. پس از دیدن تعداد زیادی ع، جاسوسی از آن، Motor1.com این رندر را برای تصور اینکه کراس اوور الهام گرفته از کوپه در هنگام جدا شدن استتار چگونه به نظر می رسد ایجاد کرد. ما انتظار نداریم که برند آلم، مدل جدید را تا اوا، سال 2023 معرفی کند.

شیک تر و طول، تر

نسل بعدی BMW iX2 Spied

هنگامی که به X2 از کنار نگاه می کنید، می تو،د شکل روان سقف را ببینید. طراحی به م،ای فضای بار کمتری در عقب نسبت به X1 است، اما ظاهری شیک‌تر به کراس اوور می‌دهد.

آ،ین X1 1.7 اینچ (4.32 سانتی متر) طول، تر، 0.9 اینچ (2.29 سانتی متر) پهن تر و 1.7 اینچ بلندتر از نسل قبلی است. از آنجایی که این دو خودرو قطعات زیادی را به اشتراک می گذارند، انتظار داریم نسل بعدی X2 نیز کمی بزرگتر از مدل فعلی باشد.

تعداد زیادی از پیشرانه ها

14 ع، ها

،یداران برای انگیزه X2 جدید خود انتخاب های بسیار کمی خواهند داشت. انواع بنزینی، دیزلی، پلاگین هیب، و الکتریکی در راه است. اگرچه، برخی از مناطق ممکن است همه آنها را دریافت نکنند. به ،وان مثال، انتظار نداشته باشید که بتو،د یک موتور دیزل در ایالات متحده تهیه کنید.

X2 جدید دارای خط سقف قوسی از برادران بزرگتر خود – X4 و X6 است. این خودرو به سنت BMW در استفاده از این شکل در کراس اوورهایی با نام مدل های زوج پایبند است.

X2 جدید احتمالاً با جدیدترین پیشرانه ها مش، است X1 و سری 2 اکتیو تورر در اروپا. افرادی که خواهان یک خودروی الکتریکی هستند می‌توانند منتظر iX2 باشند (در زیر مشاهده می‌شود). این خودرو باید دارای تنظیمات دو موتوره iX1 باشد که 313 ، بخار (230 کیلووات) و 364 پوند فوت (494 نیوتن متر) تولید می کند. در اروپا، باتری 64.7 کیلووات ساعتی با هر بار شارژ 272 مایل (438 کیلومتر) را فراهم می کند.

4 ع، ها

تمام نسخه های احتراقی X2 با گیر،س اتوماتیک عرضه می شوند. بسته به مدل، ،یداران می‌توانند پیکربندی‌های دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک را انتخاب کنند.

رندر نسل بعدی BMW X2 Motor1.com

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.