نسل بعدی BMW X4 برای اولین بار، می تواند iX4 EV باشد

بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت برای اخبار BMW و موارد دیگر، در زیر موجود است.

اگر این واقعاً یک X4 با موتور احتراقی باشد، احتمالاً سال آینده به ،وان مدل 2024 معرفی خواهد شد. انتظار می رود iX4 در سال 2026 وارد بازار شود.

ع، جاسوسی نمای جلوی BMW X4 جدید

در ،مت جلو، ما می‌تو،م چراغ‌های باریک‌تری را ببینیم که بلندتر روی گیره جلو قرار گرفته‌اند و در طرفین جلوپنجره‌ای که در کل کمی بزرگ‌تر است، قرار گرفته‌اند. فاسیای پایین تا حد زیادی پنهان است، اما خطوط بیرونی دریچه های گوشه بزرگتر قابل مشاهده است. جلوپنجره خود الگوی مش،ی دارد، چیزی که ما در خودرویی با موتور احتراق داخلی انتظار داریم، اما دیدن جزئیات پشت آن سخت است. علاوه بر این، هیچ ،وجی اگزوز قابل مشاهده در پشت وجود ندارد. این بدان م،ا نیست که لوله هایی در پشت فاسیای عقب جمع نشده باشند. حداقل، طراحی متفاوتی نسبت به مدل فعلی دارد.

22 ع، ها

ما سوال iX4 را مطرح می کنیم زیرا گزارش اخیر نشان می دهد که X4 احتراق داخلی ممکن است برای نسل بعدی کنار گذاشته شود. این تایید نشده است، اما منبع معمولاً یک منبع قابل اعتماد است. مشاهده این نمونه اولیه بدون هیچ گونه اگزوز به این گزارش اعتبار می بخشد، هرچند اگر منصفانه باشیم، خودروهای آزمایشی نسل بعدی X3 را بدون ،وجی اگزوز قابل تشخیص نیز دیده ایم.

شکی نیست که ما به نسخه اسپرت کوپه X3 نگاه می کنیم. نسبت‌ها کاملاً مشخص هستند و در نمای نمایه، ما می‌تو،م تفسیر تکاملی مدل فعلی را بسیار ببینیم. خط کمربند، شیشه‌های جانبی و Hofmeister Kink اساساً با X4 کنونی مطابقت دارند، اما دستگیره‌های درها اکنون با جیب‌های کم عمق زیر آنها همسطح شده‌اند. آینه های جانبی کمی متفاوت هستند و دیگر هیچ گونه پیچ خوردگی در روکش درب در جلو وجود ندارد. ما تغییرات مشابهی را در نمونه های اولیه X3 نسل بعدی مشاهده کرده ایم.


منبع: https://www.motor1.com/news/615450/next-gen-bmw-x4-spied/

نمونه اولیه استتار شده BMW که در اینجا می بینید به دو دلیل جالب است. اول از همه، این اولین نگاه ما به نسل بعدی X4 است و می تو،م تفاوت های قابل توجهی را در طراحی مشاهده کنیم. دوم، ممکن است X4 نباشد، بلکه یک iX4 تمام الکتریکی باشد. بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.