نقد و بررسی بازی Lego 2K Drive: Cheeseburger In Paradise

از آنجایی که یک طرفدار راحت لگو به صندلی میانسالی هستم که یک کابین مسابقه‌ای خانگی و مجموعه‌ای ساده از بررسی‌های سیم کارت به نام خود دارم، از اینکه چقدر از بازی ، این ،وان لذت بردم شگفت‌زده شدم. اگر صرفاً یک بازی مسابقه‌ای لگو یا یک بازی ساخت لگو بود، فکر می‌کنم با عجله جذابیتش را از دست می‌داد. ،یب این جنبه‌ها در یک ،وان واحد با محیط بزرگ جهان باز و قابلیت چند نفره آنلاین، به چیزی تبدیل می‌شود که همه سنین می‌توانند بیش از یک یا دو دقیقه از آن لذت ببرند.

وقتی صحبت از آن شد، فیزیک خودرو وجود ندارد، بنابراین جدا از چند تنظیمات که بر قدرت، شتاب یا هندلینگ تاکید دارند، همه چیز اساساً ی،ان است. تصادفات واقعاً یک مشکل نیستند، اگرچه دیدن پراکندگی آجرها وقتی به چیزهایی برخورد می کنید سرگرم کننده است. و مهم نیست که روی چه سطحی هستید، وسیله نقلیه من،ی برای این کار دارید. Lego 2K Drive به‌طور خودکار بین اتومبیل‌ها و قایق‌ها جابه‌جا می‌شود، بنابراین می‌تو،د همیشه با چکش ضربه بزنید. شما باید در همان ابتدا چندین مورد را انتخاب کنید، و با ش،ت دادن رقبا در مسابقات، وسایل نقلیه بیشتری دریافت خواهید کرد. بهتر از آن، شما می تو،د خود را بسازید.

گیم پلی Lego 2K Drive

Lego 2K Drive هم‌اکنون برای ای،‌با، وان و سری S/X، پلی‌استیشن ۴ و ۵، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


منبع: https://www.motor1.com/news/670210/lego-2k-drive-review-cheeseburger-in-paradise/

اینجاست که Lego 2K Drive واقعا می درخشد. طرفداران لگو پیر و جوان می توانند به راحتی ساعت ها را در گاراژ از دست بدهند و با یک بسیار طیف گسترده ای از آجرهای دیجیتالی برای انتخاب (از جمله قطعات تکنیکال)، طرح ها تنها با تخیل شما محدود می شوند. ی،ی تخیل و سه دسته وسایل نقلیه ای که می تو،د بسازید – در جاده، خارج از جاده یا قایق. همچنین تعداد محدودی آجر در دسترس است، بنابراین نمی‌تو،د ناوگ، از ماشین‌ها برای حمله به شهروندان Bric،dia بسازید. اما شما می تو،د دو یا سه بار در هر زمان معین بروید. ببین جت رالی، Motor1.com ماشین رالی با چهار موتور جت. گفتم که فیزیک در این بازی مهم نیست؟

بالا رفتن از پشت فرمان یک کابین مسابقه سیم کارت خانگی برای دورهای هاردکور در پیست نوربرگ رینگ خوب و خوب است، اما گاهی اوقات، سوار شدن یک چیزبرگر از طریق بیگ بات به نقطه ای می رسد. به غذای با عملکرد بالا علاقه ندارید؟ ماشین (یا قایق) خود را بسازید و به شیوه‌ای واقع‌بینانه‌تر، یا بهتر بگوییم، تا جایی که می‌تو،د با ل،ای دیجیتالی شده واقعی‌تر شوید، به مسابقه بروید. شما می تو،د این کار و موارد دیگر را در Lego 2K Drive انجام دهید و احتمالاً در تمام مدت لبخند خواهید زد.

Lego 2K Drive Gameplay Motor1
گیم پلی Lego 2K Drive

Lego 2k Drive اولین بازی از سری بازی‌هایی است که توسط Visual Concepts و 2K Games در ارتباط با Lego Group طراحی شده است. بدیهی است که مخاطبان جوان‌تر را هدف گرفته است، و ما فقط به انتخاب‌های غیرمعمول خودرویی که بازی ارائه می‌کند اشاره نمی‌کنیم. شخصیت‌های پرحرفی زیادی وجود دارد که می‌توان با آن‌ها مواجه شد، که بسیاری از آنها آموزش‌هایی را ارائه می‌دهند تا به راحتی بازیکنان را در جنبه‌های مختلف اکشن راهنمایی کنید. والدین از محتوای من، برای کودکان قدرد، خواهند کرد، اما همانطور که همه می د،م، طرفداران لگو در همه سنین حضور دارند.

17 ع، ها

Lego 2K Drive Gameplay Motor1

Lego 2K Drive از نظر فنی یک بازی رانندگی است، اما صادقانه بگویم، این چیزی نیست که آن را بسیار دوست‌داشتنی می‌کند. مطمئناً، می‌تو،د به خط داست، اصلی بپرید – یک مسابقه‌دهنده تازه‌کار که در تعقیب جایزه Sky Cup با حریفان روبرو می‌شود. همچنین می‌تو،د در سری جام‌ها شرکت کنید که صرفاً بر روی مسابقه تمرکز دارد، و یک حالت مسابقه مستقیم وجود دارد که در آن شما فقط پشت فرمان می‌نشینید و به هر مسیری که انتخاب می‌کنید بروید، بدون هیاهو و بدون هیاهو. اما صادقانه بگویم، این حالت های مسابقه کمی ،ل کننده هستند.

گیم پلی Lego 2K Drive
با بازی در خط داست،، از یک محیط جهان باز لذت می برید که در آن می تو،د هر زمان که بخواهید مسابقه دهید، هر کجا که می خواهید رانندگی کنید، در هر زمان به ماموریت های جانبی بپرید، یا فقط در حومه شهر آجری بگردید. و جهان به درستی بزرگ است، با مناطق متعددی که می‌تو،د با پیشروی به سمت جایزه Sky Cup باز کنید. ساعت‌ها را می‌توان صرف گشت و گذار در سراسر دنیای مجازی، یافتن مکان‌های جالب و تلاش‌های جانبی مس،ه برای لذت بردن و در عین حال آشنایی با وسایل نقلیه خود کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.