نمایشگاه خودروی دیترویت 2023 دو برابر بیشتر از سال گذشته خواهد داشت

مرکز نمایشگاه خودرو دیترویت، پیامی در مورد نقش برجسته ای است که میشیگان در صنعت حمل و نقل ایفا می کند. گرچن ویتمر فرماندار میشیگان گفت: “میشیگان برای یک قرن مرکز دنیای خودرو بوده است و ما آینده تحرک و برق رس، را تعریف خواهیم کرد.” “تلاش‌های توسعه اقتصادی، برنامه‌های استعدادهای نوآورانه و نیروی کار قوی به ما کمک می‌کنند هزاران شغل تولیدی با درآمد خوب و زنجیره تامین وسایل نقلیه الکتریکی، باتری‌ها، تراشه‌ها و دیگر فناوری‌های نوظهور تحرک را به خانه بازگرد،م. ما با هم به رهبری و ساخت ادامه خواهیم داد آینده.”

جزئیات بیشتر در مورد نمایشگاه خودرو دیترویت از جمله فهرست نهایی اولین خودروها در راه است. این یک شرط مطمئن است که امسال دوباره جاذبه های شگفت انگیزی وجود خواهد داشت. با این حال، هیچ خبری در مورد یک اردک زرد 61 فوتی وجود ندارد که ظاهر دیگری داشته باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/671099/2023-detroit-auto-s،w-more-automakers/

به گفته تاد شوت، رئیس نمایشگاه خودرو دیترویت، این نمایشگاه نشان دهنده تحولی برای صنعت و خود نمایشگاه است. “فناوری خودرو به سرعت در حال تغییر است.” Szott گفت: “چگونه مردم را با آن راحت کنیم؟ ما در حال برنامه ریزی برای نمایشی هستیم که نه تنها این فناوری جدید را در بر می گیرد و در مورد آن آموزش می دهد، بلکه در آن غوطه ور می شود.”

نمایشگاه خودرو دیترویت از 13 سپتامبر تا 24 سپتامبر در محل هانتینگتون در دیترویت برنامه ریزی شده است. مانند سال گذشته، نمایشگاه 2023 دارای رویدادهای داخلی و خارجی است، از جمله تجربیات عملی با وسایل نقلیه الکتریکی و خودمختار در دوره‌ای که در بخش‌های رودخانه دیترویت در پیست بزرگ شورولت دیترویت برگزار می‌شود.

علاوه بر این، چندین نمایشگاه جدید از جمله رویدادهای سواری و رانندگی در مسیر خیاب، و یک تجربه EV در یک مسیر سرپوشیده برنامه ریزی شده است. این نمایشگاه همچنین میزبان افتتاحیه مجمع جه، تحرک، یک سمپوزیوم اجرایی دو روزه خواهد بود که به دنیای در حال تغییر تحرک و حمل و نقل و روندها و مسائل پیش روی صنعت خودرو می پردازد.

مقامات نمایشگاه تایید ،د که برای اولین بار از سال 2019، فورد، جنرال موتورز و استلانتیس به طور کامل به این رویداد متعهد هستند و با مجموعه کاملی از وسایل نقلیه شرکت می کنند. جیپ، رم و فورد مسیرهای مخصوص برند را همراه با تجربیات تعاملی جدید ارائه خواهند کرد. علاوه بر این، اولین خودروهای متعددی برای نمایشگاه برنامه ریزی شده است، با افزایش نمایندگی از دیگر خودروسازان. در مجموع، مسئولان نمایشگاه انتظار دارند تعداد برندهای شرکت کننده نسبت به سال گذشته دو برابر شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.