نمایندگی مینی کارکرده در اسکاتلند جنگ BMW بر سر استفاده از نام Mini

به نظر می رسد گروه موتور Bridgend از نتایج کمپین رسانه های اجتماعی خود که توجه جه، را به خود جلب کرده است، لذت می برد. مارک هاثورن، مدیر فروش، گفت: «ما هرگز فکر نمی‌کردیم که این یک مشکل باشد، یک ،ب‌وکار خانوادگی نسبتاً کوچک محلی و متخصص در مینی‌های مستعمل در شهر کوچکی مانند کیلمارناک. “چقدر متخصص Mini مورد استفاده بیشتر در بریت،ا وجود دارد؟ مطمئنم که از کلمه Mini نیز استفاده خواهند کرد.”

یک نمایندگی خودرو در اسکاتلند که متخصص در Minis است، با BMW برای حق استفاده از نام Mini برای تجارت خود مبارزه می کند. بی ام و، شرکت مادر برند Mini، از نمایندگی درخواست کرده است که استفاده از نام تجاری را متوقف کند، زیرا یک ،ده فروش مجاز Mini نیست. فروشنده از ایموجی ها برای دور زدن نام تجاری استفاده می کند و با حس شوخ طبعی با BMW مبارزه می کند.

Bridgend ابتدا سعی کرد نام Mini را در تابلوهای خود خط بزند و نبرد را به رسانه های اجتماعی برد. این نمایندگی در صفحه فیس بوک خود نوشت: «ظاهراً وقتی می‌خواهیم مینی‌های مستعمل را بفروشیم، ما مجاز به استفاده از کلمه Mini نیستیم. نه روی تابلوهای ما، پرچم‌ها یا وب‌سایت‌مان. ما حتی مطمئن نیستیم که اکنون اجازه داریم به این کلمه فکر کنیم یا نه! آنها در مورد آن بسیار سختگیر بودند. “به هر حال، ما از اشتباه واقعی خود صمیمانه متاسفیم و برای جلوگیری از شک، مینی های کارکرده را می فروشیم و قطعاً فروشنده مینی نیستیم. ما بسیار ارزان تر هستیم!”

این موضوع پس از آن آغاز شد که گروه موتور Bridgend در کیلمارنوک، اسکاتلند، یک نمایندگی خودروهای دست دوم را در دسامبر به نام Mini World افتتاح کرد. این نمایندگی در خودروهای مینی کارکرده تخصص دارد و انتخاب زیادی از وسایل نقلیه دارد. اندکی پس از باز شدن درهای Mini World، شخصی به BMW اطلاع داد و به نمایندگی گفت که نام و لوگوی برند را حذف کند.

این امر با BMW انجام نشد و به بریجند اطلاع داد که خط زدن نام هنوز به صورت پرمخاطب است. Bridgend با پوشاندن لو،ای Mini با انواع شکلک های صورت و نامیدن خود “iNi World” پاسخ داد. همچنین یادداشت هایی بر روی تابلوهای خود اضافه کرده است که مردم را تشویق می کند تا داستان را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند.

بی‌ام‌و در بی،ه‌ای تأیید کرد که از بریجند خواسته است تا از نام Mini استفاده نکند زیرا یک ،ده‌فروش مجاز Mini نیست. با این حال، هنوز به طور عمومی در رسانه های اجتماعی یا به فروشنده ای که نام خود را به “iNi World” تغییر داده است، پاسخ نداده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/661410/mini-store-spars-with-bmw-over-name/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.