نمونه اولیه خودروی کار خودران هوندا با بار 2000 پوندی معرفی شد

هوندا نمونه اولیه خودروی کار خودران را معرفی کرد

ایده هوندا برای خودروی کار خودکار این است که افراد در یک کارگاه ساختم، بتوانند به این ماشین بگویند کجا برود. تمام حسگرهای لازم برای حرکت به آن مکان بدون نیاز به نیروی انس، اضافی را دارد و فرد را برای انجام کار دیگری به غیر از حمل و نقل محموله آزاد می کند.

جدیدترین خودروی خودکار هوندا می تواند تا 10 مایل در ساعت (16 کیلومتر در ساعت) حرکت کند. یک باتری 18.6 کیلووات ساعتی اجازه می دهد تا 10 ساعت بین شارژها کار کند.

10 ع، ها

نسخه ای که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده، سومین نسل از خودروی خودکار هوندا است. در مقایسه با نسخه قبلی، فضای بار دارای فضایی برای دو پالت و ظرفیت بار 2000 پوندی است که از 880 پوند برای نوع نسل دوم افزایش یافته است. تخت برای بارگیری آسان تر وسایل پایین تر است.

از نظر وسایل نقلیه در جاده، هوندا و سونی در حال همکاری در برند Afeela هستند که قصد دارد در نیمه اول سال 2025 پیش ،ید مدلی با ویژگی های پیشرفته کمک راننده را آغاز کند. تحویل در سال 2026 آغاز خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/655811/،nda-prototype-autonomous-work-vehicle-demonstration/

اگر تجربه کار در یک محیط صنعتی را دارید، می د،د که جابجایی وسایل از یک مکان به مکان دیگر زمان زیادی را در طول روز کاری می گیرد. هوندا با ادامه توسعه خودروی خودران خود روی راه حلی کار می کند. در CONEXPO-CON/AGG 2023، این شرکت به دنبال ،ب‌وکارهایی است که می‌خواهند این پلتفرم بالقوه مفید را آزمایش کنند.

در نهایت، هوندا می‌خواهد خودروی کار خودکار را قرار دهد. با این حال، هنوز نشان نمی دهد که چه زم، این اتفاق می افتد.

ما معتقدیم هوندا AWV می‌تواند راه‌حلی ارزشمند برای حمایت از تیم‌های ساخت‌وساز باشد و در عین حال کارایی و ایمنی محل کار را افزایش دهد. با بهره‌گیری از دهه‌ها تجربه هوندا در توسعه فناوری قابل اعتماد، ایمن و پاک، هدف ما رسیدگی به مسائلی مانند کمبود نیروی کار و بهبود محیط‌زیست است. عملکرد” ​​جیسون ونبورن، مدیر مهندسی سیستم در شرکت آمریکایی هوندا موتور، شرکت.

هنگام کار، خودرو اکنون قادر است در مناطقی که سیستم ماهواره ناوبری جه، سیگنال ضعیفی دارد یا در دسترس نیست، بهتر ناوبری کند. همچنین دارای تشخیص موانع پیشرفته است. رابط برنامه نویسی مبتنی بر تبلت برای گفتن مدل به کجا رفتن، ساده تر است.

در سال 2021، هوندا نشان داد نسل دوم وسیله نقلیه کار خودمختار با انجام یک آزمایش مید، یک ماهه در یک سایت ساخت پانل خورشیدی 1000 هکتاری در نیومکزیکو. این شرکت چندین نمونه اولیه داشت که در آنجا با هم کار می ،د.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.