نمونه اولیه نیسان جوک جدید احتمالاً تحت پوشش استتار سنگین قرار گرفته است

منابع ما بر این باورند که هاچ ، سنگینی که در اینجا دیده می شود، نسل بعدی نیسان جوک است، اما این امکان وجود دارد که زیر همه این پوشش ها چیز دیگری وجود داشته باشد. با نگاهی به پروفیل، خط سقف و پنجره های جانبی با مدل فعلی مطابقت بسیار نزدیکی دارند. در دریچه عقب، بدنه‌ای درشت در زیر آن می‌بینیم که به سمت جوک نیز اشاره می‌کند. تزئینات پررنگ اطراف گلگیرها نیز از ویژگی های جوک است، و در پنل های بدنه عقب جرقه ای وجود دارد که بسیار شبیه به جوک است.

گاهی اوقات، عکاسان جاسوس ما نمونه های اولیه را در نور کامل با محیطی شفاف می گیرند تا نمای واضحی از مدل آینده ارائه دهند. در مواقع دیگر، ما باید فقط با چند ع، از زوایای کلی کار کنیم. متأسفانه این یکی از آن مواقع است.

این همچنین به این م،ی است که جرقه ای که روی گلگیرهای عقب می بینیم و لبه تیز روی دریچه نیز می تواند جعلی باشد. اگر اینطور است، بر اساس آنچه در دستگیره های درهای عقب می بینیم، ممکن است چیز دیگری باشد. برخی ممکن است وسوسه شوند که این آلفا رومئو توناله را با توجه به آلفای پارک شده در کنار آن تشخیص دهند. شکل پنجره ها برای Tonale من، است و دارای دستگیره های استاندارد درب است. با این حال، چراغ های عقب این خودروی سرپوشیده متفاوت است، اسپوی، سقف بزرگتر است و برف پاک کن شیشه عقب در جهت مخالف است.

ع، جاسوسی نسل بعدی نیسان جوک

با این حال، اگر این یک جوک باشد، نیسان در حال برنامه ریزی تغییرات قابل توجهی است. در میان چیزهای دیگر، ما به وضوح دستگیره‌های درب سنتی را برای درهای پشتی در مقابل اهرم‌هایی که در بالا در کنار ستون C قرار گرفته‌اند، می‌بینیم. جرقه ای که قبلا ذکر کردیم به اندازه مدل فعلی تهاجمی به نظر نمی رسد و کل خودرو در کل کمی بزرگتر به نظر می رسد. البته، اندازه را می توان با پانل های کاذب زیر آن اغراق کرد و بخش هایی از بدنه را پف کرد. بدیهی است که در مورد سقف و کاپوت نیز چنین است.

Juke پس از نسل اول در آمریکای شمالی متوقف شد، اما مدل نسل دوم از سال 2019 زندگی موفقی در بازارهای دیگر داشته است. اگر این یک جوک است، اولین مشاهده ما است و ممکن است تا سال آینده به ،وان یک مدل 2025 شاهد افشای آن نباشیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/662289/new-nissan-juke-prototype-possibly-spied-under-heavy-camo/

4 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.