نمونه اولیه پورشه تایکان با کارایی بالا با نشان TDI مشاهده شد

چیزهای زیادی برای دیدن فراتر از نشان خنده دار وجود دارد. برای شروع، نمونه اولیه یک بال بزرگ در پشت خودنمایی می کند که در آن یک اسپوی، درب صندوق نیز وجود دارد. سپر عقب برای قرار دادن بال‌ها در هر دو گوشه اصلاح شده است. ترمزهای بزرگ و ،تیک‌های گوشتی نشان می‌دهند که ما با یک تایکان قوی‌تر روبه‌رو هستیم، که اتفاقاً به جای صندلی‌های عقب، یک رول کیج نیز دارد. با این حال، نسخه تولید بعدی بعید است که آن را حفظ کند.

مشخص نیست که آیا ارتقاء قدرتی برای ارتقای توربو S وجود دارد یا خیر. مدتی قبل، عکاسان جاسوس ما از یک کارمند پورشه که در مرکز تحقیق و توسعه در Weissach کار می کرد دریافتند که مشتق جدید می تواند بیش از 1000 ، بخار قدرت داشته باشد. با این حال، اطلاعات را با نمک ضرب المثلی بگیرید زیرا در این مرحله هیچ چیز رسمی نیست. با توجه به اینکه توربو S “تنها” دارای 751 ، بخار قدرت برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 2.8 ث،ه با کنترل پرتاب است، این یک ضربه بزرگ است.

نمونه های اولیه پورشه برقی بارها با سر اگزوزهای جعلی جاسوسی شده اند، اما مردم زوفنهاوزن این طنز را به سطح بعدی می برند. پاپاراتزی های خودروی ما یک نسخه بالقوه با عملکرد بالا از تایکان را با نشان TDI مشاهده کرده اند. برای خنده دارتر شدن شوخی، حروف قرمز “D” و “I” که در اینجا مشاهده می شود در مدل های فول، واگن با موتورهای دیزلی قوی تر استفاده شده است. بدیهی است که در اینجا اینطور نیست زیرا ICE وجود ندارد.

11 ع، ها

ع، جاسوسی پورشه تایکان با کارایی بالا از آنجایی که سپر شکاف و بال‌های برجسته‌ای پیدا کرده است، یک نمای جلوی کمی بازسازی‌شده قابل توجه است. پورشه اطراف چراغ‌های جلو را پوشانده و مقداری نوار ،ب خوب روی سپر به ،وان یک استتار ابتدایی قرار داده است. به طور کلی، به نظر می رسد رقیب تسلا مدل S Plaid در حال آماده شدن برای دریافت مجموعه ای از به روز رس، های آیرودینامیکی مشابه نسخه های GT خودروهای اسپرت 718 و 911 است.

قطعه دیگری از پازلی که در حال حاضر از دست داده ایم مربوط به وزن است. وزن 2300 کیلوگرمی (5100 پوند) ترازو را افزایش می دهد، بنابراین یک رژیم غذایی بسیار خوشایند خواهد بود. با توجه به اینکه پورشه چندین ماه است که Taycan تند را آزمایش کرده است، همه چیز باید اوا، امسال فاش شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/632740/porsche-taycan-tdi-badge-spied/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.