نمونه اولیه کادیلاک Escalade IQ Electric برای اولین بار کشف شد


منبع: https://www.motor1.com/news/668487/cadillac-escalade-iq-electric-prototype-spied-first-time/

تنها چند ساعت پس از اینکه کادیلاک اعلام کرد یک Escalade IQ تمام الکتریکی در راه است، اکنون اولین نگاه خود را به یک نمونه اولیه استتار شده داریم. در یک نگاه، مطمئناً نسبت‌های مربعی شاسی‌بلند لو، فول سایز آشنا را دارد. اما ما فکر می‌کنیم که در زیر این پوشش‌های سنگین چیزی بیش از تعویض پیشرانه الکتریکی اتفاق می‌افتد.

16 ع، ها

در بیرون، نمونه اولیه با پوشش های استتاری سنگین پوشانده شده است. در حالی که این جزئیات ریزتر را پنهان می کند، ما به راحتی می تو،م شیب ملایمی را به سمت سقف در حالی که به سمت عقب کشیده می شود مشاهده کنیم. این با اسکالید با موتور احتراقی متفاوت است که تقریباً به اندازه مربع است. به این ترتیب، ما گمان می‌کنیم که خطوط بدنه نرم‌تری در زیر روکش‌ها پنهان شده باشد که به SUV کمک می‌کند با کاهش کشش در هوا بلغزد. با زوم ، روی ع،‌های بیرونی، می‌تو،م از قبل نمای‌های صاف‌تری را برای جلو و عقب تشخیص دهیم. به نظر می رسد چراغ های تولیدی نیز نصب شده اند.

ع، جاسوسی نمای جانبی کادیلاک اسکالید IQ

تأثیر Celestiq در طراحی Escalade IQ نباید غافلگیر کننده باشد. در حالی که این شاسی بلند تقریباً به اندازه سدان پرچمدار بسیار گران قیمت کادیلاک منحصر به فرد نخواهد بود، مارک رویس، رئیس جنرال موتورز، قبلاً به ویژگی های Celestiq اشاره کرده بود که به سایر مدل ها می رسد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این در مورد پیشرانه نیز درست است یا خیر، اما ما مطمئناً در مورد پلت فرم Ultium صحبت می کنیم. Celestiq از یک جفت موتور الکتریکی و یک بسته باتری 111 کیلووات ساعتی استفاده می کند که برای حدود 600 ، بخار قدرت و برد ،نی 300 مایل من، است. احتمال دیگر، طرح سه موتوره مورد استفاده در GMC هامر EV است که 1000 ، بخار نیرو تولید می کند.

با تایید ضریب هوشی Escalade، انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری قبل از رونمایی رسمی کادیلاک، که قرار است اوا، امسال برگزار شود، منتشر شود.

در میان چیزهای دیگر، سواری بر روی چرخ هایی است که به طرز چشمگیری شبیه به چرخ های کادیلاک سلستیک است. اینها 24 اینچ عظیم هستند که به وضوح قابل مشاهده هستند و هشت لنگه آنها را در جای خود نگه می دارند، همانطور که در GMC Hummer EV می بینید. با نگاه ، از پنجره باز سرنشین جلو، به سختی می‌تو،م به بالای داشبورد و ،متی از فرمان نگاه کنیم که تأثیر سلستیک بیشتری را نشان می‌دهد. ما نمی‌تو،م جزئیات را مشخص کنیم، اما به نظر می‌رسد که داشبورد یک امر کاملا دیجیتالی است که عرض کابین را در بر می‌گیرد. فرمان نیز دارای تزئینات Celestiq روی رینگ است.