نمونه های اولیه مرسدس بنز EQG کامو را رها کرده و سیستم تعلیق را در عکس های جاسوسی جدید نشان می دهد


تازه از عکاسان جاسوسی ما در شمال، تصاویر نه یک، یا دو، بلکه سه خودروی آزمایشی مرسدس بنز EQG آمده است. یکی هنوز هم روکشی با تم برقی که قبلاً دیده بودیم را می پوشد. با این حال، بقیه بیشتر شبیه نمونه های اولیه ک، G با استتار چرخشی روی همه چیز به جز درها هستند. آنها در اینجا از علاقه خاصی برخوردار هستند، زیرا عکاس ما توانسته است به خوبی از زیر یکی از نیرومحرکه تمام الکتریکی خود نگاه کند.

ندیدن سیستم اگزوز در عقب یا اجزای موتور در جلو عجیب است، اما این دقیقاً همان چیزی است که در اینجا داریم. از دست دادن شوک های عظیم غیرممکن است، اما شناسایی موارد دیگر سخت تر است. در جلو، ما می تو،م بازوهای کنترلی و آنچه را که فکر می کنیم یک قفسه فرمان الکترونیکی است، ببینیم. صفحات اسکید به راحتی قابل مشاهده هستند، اما ما همچنین می بینیم که در وسط دیفرانسیل جلویی به نظر می رسد. ما یک دیفرانسیل دیگر را در عقب به همراه یک میله نوسان بزرگ می بینیم. قاب نردبان نیز قابل مشاهده است، و اطمینان حاصل می شود که EQG راه های ناهموار ک، G را ادامه می دهد.

ع، جاسوسی تعلیق مرسدس بنز EQG

22 ع، ها

دو دیفرانسیل جالب هستند، زیرا می د،م EQG یک راه اندازی چهار موتوره با یک موتور برای هر چرخ ارائه می دهد. این تایید شده است و اینها می توانند محفظه موتورها باشند. با این حال، محفظه عقب برای دو نفر کمی کوچک به نظر می رسد. آیا این می تواند یک سطح تریم EQG هنوز ناشناخته با طرح سه موتوره باشد؟

علاوه بر زیرشاخه، به نظر می رسد این نمونه اولیه دارای جلوپنجره متفاوتی نیز باشد. با یک پوشش استتار مش، پنهان شده است و همچنین می تو،م تفاوت های جزئی را در سپر جلو و عقب ببینیم. آنها به طور کلی کمی ضخیم تر از نمونه های اولیه با پوشش آبی به نظر می رسند. همچنین شایان ذکر است که گلگیرهای عقب با دریچه های مرموز در آنها از بین رفته اند. اینکه آیا همه این تغییرات نشان دهنده سطح متفاوتی از تریم هستند یا صرفاً اشکال فریبنده مبدل هستند، باید دید.

و احتمالاً حداقل تا چند ماه آینده به همین شکل باقی خواهد ماند. ما می د،م که EQG از نسخه مفهومی که در سال 2021 معرفی شد فاصله زیادی نخواهد داشت، اما احتمالاً یک EQG تولیدی تا پایان سال جاری به ،وان مدل 2024 عرضه نخواهد شد.

بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت برای اخبار اضافی مرسدس و خیلی بیشتر.


منبع: https://www.motor1.com/news/657268/mercedes-benz-eqg-prototype-drop-camo-s،w-suspension-spy-p،tos/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.