مهندسان همچنین چیزی را اضافه ،د که شرکت آن را “Porsche Warp-Connecter” می نامد. در اصل برای استفاده در مسیر طراحی شده است، یک پیوند مک،کی بین هر چهار چرخ ایجاد می کند و بار چرخ ثابتی را ایجاد می کند – حتی زم، که شاسی تحت مفصل بندی شدید قرار دارد.
حتی با وجود اینکه این دو 911 برای کارهای خارج از جاده به شدت اصلاح شده بودند، اما برخی از اجزای کارخانه ای، به ویژه پیشرانه را حفظ ،د. پورشه یک نسخه اصلاح نشده از موتور 3.0 لیتری تخت شش سیلندر توربوشارژ خود را از 4S با قدرت 443 ، بخار (330 کیلووات) انتخاب کرد و آن را با یک گیر،س هفت سرعته دستی استاندارد جفت کرد.
بیش از 30 سال پیش، مهندسان پورشه برای اولین بار یک سیستم چهار چرخ متحرک را روی 911 نصب ،د و آن را در رالی پاریس-داکار رها ،د – که در سال 1985 برنده شد. اما پیروزی تاریخی پورشه در داکار تقریباً در مقایسه با آن کمرنگ است. کاری که مهندسان اخیراً در طی یک گردش به یکی از سخت ترین مسیرهای آمریکای ج،ی انجام دادند.
محورهای پورتال جدید به افزایش فاصله از زمین به 13.8 اینچ (350 میلیمتر) کمک ،د، در حالی که گیرههای جلو و عقب اصلاحشده به این جفت پورشه زاویههای خارج از جاده بهتری دادند. مجموعه ای از ،تیک های آفرود پهن 12.2 اینچی به هر دو خودرو چندین تن ،بندگی می داد، در حالی که در داخل، یک رول کیج، صندلی های فیبر کربنی و دسته های ایمنی به محافظت از دوما و تیمش در مسیر صعود کمک ،د.
امیدواریم این آزمایش شدید خارج از جاده، پیش نمایشی از چیزهای آینده باشد.