نیسان ادعا می کند که برآوردهای مصرف سوخت هیبریدی تویوتا راو4 غیرواقعی است



خودروسازان برای ادعاهای عملکردی مانند مصرف سوخت در دنیای واقعی بالاتر از ع، گرفتن از یکدیگر نیستند. اخیراً، نیسان مدل هیب، RAV4 تویوتا را هدف قرار داده است که نشان می دهد رتبه بندی مصرف سوخت در این شاسی بلند کوچک محبوب اغراق آمیز است.

به ،وان مثال، نیسان X-Trail e-Power از یک موتور بنزینی برای شارژ مجدد باتری لیتیوم یونی استفاده می کند و حدود 6.1 لیتر در هر 100 کیلومتر یا حدود 38.6 مایل بر گالن تولید می کند. در مقایسه، تویوتا RAV4 از یک سیستم هیب، معمولی استفاده می‌کند که حدود 4.7 لیتر در 100 کیلومتر یا معادل 50 مایل بر گالن تولید می‌کند که مصرف سوخت آن حدود 30 درصد افزایش می‌یابد.

نیسان نشان می‌دهد که تفاوت‌های مصرف سوخت بین این دو خودرو آنچنان که ،ن‌ها نشان می‌دهد از هم دور نیستند و معتقدند عملکرد دنیای واقعی نزدیک‌تر است. “من فکر می کنم با صرفه جویی در مصرف سوخت، این کار مشکلی است. ما آن را به دست شما می سپاریم تا آزمایش واقعی را انجام دهید. اما از بسیاری از مقالاتی که برای RAV4 Hybrid دیده ام، نمی تو،د به جایی برسید. ال،اندر پیکاناک، مدیر محصول نیسان استرالیا برای X-Trail می گوید: نزدیک به 4.8 (لیتر در هر صد کیلومتر).

نیسان در ادامه ادعا می کند که سیستم X-Trail e-Power آن تجربه رانندگی برتری را ارائه می دهد. به گفته آدام رابرتسون، معاون مرکز فنی نیسان در اروپا، X-Trail “بیشتر شبیه خودروهای برقی الکتریکی است و ما از تجربه خود در مورد خودروهای الکتریکی می د،م که مشتریان آن را دوست دارند.”

رابرتسون ادامه می دهد: “خودروهای الکتریکی بالاترین سطح رضایت را برای شتاب گیری دارند، و این فقط عملکرد کامل برای خودرویی مانند پورشه تایکان نیست. این همه خودروهای برقی است.” ما همچنین می د،م که خودروهای هیب، سنتی کمترین رضایت را دارند. ما می‌خواستیم تجربه‌ای که مشتری واقعاً دوست دارد را به تصویر ،شیم و آن را با e-Power وارد کنیم.”

نیسان X-Trail e-Power پاییز گذشته در ژاپن و اروپا به ،وان یک نسخه الکتریکی از Rogue عرضه شد. این خودروساز هنوز مشخص نکرده است که آیا و چه زم، نسخه e-Power نیسان روگ را به ایالات متحده می آورد یا خیر. در حال حاضر، وب سایت نیسان در ایالات متحده تنها به e-Power در نیسان لیف اشاره می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/653238/nissan-says-rav4-hybrid-economy-unrealistic/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.