نیسان بیش از 700 هزار مدل سرکش را به دلیل خطر خاموش کردن هنگام رانندگی فراخوان می کند

نیسان برای 712458 دستگاه خودرو در ایالات متحده به دلیل نقص کلید فوب فراخوان داده است. این فراخوان دو مدل را تحت تاثیر قرار می دهد: نیسان روگ اسپرت 2017-2022 و نیسان روگ 2014-2020. این فراخوان در 16 فوریه 2023 به اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) ارسال شد.

این شرکت هیچ هشداری را به مشتری گزارش نکرده است و نام قطعه تحت تأثیر مجموعه کلید جک نایف با شماره قطعه 80561 – 4BA1B است.

نیسان در حال اتخاذ تدابیری برای رسیدگی به این مشکل است و اعلام کرده است که هزینه دریافت راه حل قبل از اطلاع رس، را به مشتریان بازپرداخت می کند، زیرا برخی از خودروهای آسیب دیده دیگر تحت گارانتی نیستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/654919/nissan-rogue-recall-jack/Nissan Rogue 2017: نقد و بررسی بر اساس این اسناد، این مشکل منحصر به واحدهای Nissan Rogue و Rogue Sport درجه S است که با کلید جک ناف ساخته شده در کارخانه‌های کیوشو، اسمیرنا و رنو عرضه می‌شوند. کلید جک نایف ممکن است تیغه کلید را در حالت باز شده نگه ندارد زیرا چرخش داخلی آن در طول زمان ضعیف می شود. در نتیجه، جاکلیدی می تواند قفل را باز کند و به سمت پایین بچرخد، به طور بالقوه وسیله نقلیه را هنگام رانندگی خاموش می کند و خطر تصادف را افزایش می دهد.

هنگامی که قطعات درمان در دسترس هستند، فروشندگان یک فاصله‌دهنده را در شکاف کلید جا کلیدی مشتری قرار می‌دهند که اجازه نمی‌دهد کلید فرو بریزد.

19 ع، ها

تاریخ های تولید تحت تأثیر نیسان روگ اسپورت از 28 نوامبر 2016 تا 20 ژوئن 2022 است. برای نیسان روگ، تاریخ های تولید تحت تأثیر از 07 آگوست 2013 تا 14 آگوست 2020 است. نیسان گزارش می دهد که نیسان دیگری وجود ندارد. یا خودروهای اینفینیتی دچار نقص مذکور و فراخوان می شوند.

مالکان ثبت نام شده از موضوع مطلع خواهند شد. در این میان، به آنها دستور داده می‌شود که از اتصال لوازم جانبی به جاکلیدی خودداری کنند و تا زم، که درمان در دسترس نباشد، از کلید در جهت غیر تا شدنی استفاده کنند. به فروشندگان و ناوگان اجاره ای یک راه حل موقت داده می شود: قرار دادن یک بست در شکاف کلید که از تا شدن کلید جلوگیری می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.