نیسان خودروهای 404k را برای نشان کیسه هوای “پرتابه” فراخوان می کند

اخیرا NHTSA تشخیص داده است که نمادهای روی مجموعه کیسه هوای راننده می توانند در برخی از خودروهای نیسان جدا شوند. در نتیجه، فراخوان 23V-067 را برای نیسان تیتان، فرانتیر، ا،ترا، پثفایندر، آرمادا و 2008 تا 2009 نیسان کوئست 2008 تا 2011 صادر کرد. بر اساس گزارش فراخوان ایمنی NHTSA، این فراخوان در مجموع 404690 خودرو را تحت تاثیر قرار داده است.

مالکان همچنین می توانند با خط تلفن ایمنی خودرو اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه به شماره 1-888-327-4236 تماس بگیرند یا از آن بازدید کنند. سایت اینترنتی و مرجع NHTSA بولتن 23V-067.

در ماه دسامبر، نیسان Rogue 2017 را در ایالات متحده فراخواند تا مشکل احتمالی مربوط به خطر آتش سوزی را برطرف کند. این موضوع مربوط به نشت آب بود که می‌توانست سیم‌کشی را در جای پای راننده خورده کند. در نتیجه، رانندگان همچنین ممکن است در عملکرد شیشه برقی یا صندلی برقی راننده با مشکل مواجه شوند یا باعث شوند چراغ هشدار AWD به درستی روشن نشود.


منبع: https://www.motor1.com/news/652538/nissan-air-bag-emblem-detatchment-recall/

این موضوع مخصوص نمادهایی است که توسط Autoliv برای مدل های ذکر شده در بالا ارائه شده است. علت آن نشان رزین است، که می تواند در حین باز شدن کیسه هوا، شکاف ایجاد کند و جدا شود و به یک پرتابه تبدیل شود و باعث آسیب شود. هیچ خودروی نیسان یا اینفینیتی دیگر تحت تأثیر قرار نگرفته است. همچنین به نظر نمی‌رسد این موضوع به سری فراخوان‌های ایربگ تاکاتا که تا به امروز منجر به مرگ 24 نفر شده است، مرتبط باشد.

نیسان در حال حاضر در حال کار بر روی یک راه حل است و تا 10 آوریل 2023 نامه هایی را برای صاحبان خودروهای آسیب دیده ارسال می کند و آنها را از خطر ایمنی مطلع می کند. به محض اینکه راه حلی برای این مشکل در دسترس باشد، نیسان نامه دوم را ارسال خواهد کرد. در عین حال، مالکان می توانند با خدمات مشتریان نیسان با شماره 1-800-867-7669 تماس بگیرند. اعداد نیسان برای این فراخوان PC944، PC945 و PC946 هستند.

سازندگان خودرو اغلب قطعات را در برندهای مختلف از جمله قطعات داخلی مانند فرمان به اشتراک می گذارند. اغلب تنها تفاوت در این ،مت ها لوگوی جلویی است. این لو،ا با ،باندن گهگاه شل می شوند یا می افتند و به منبع آزار جزئی تبدیل می شوند. با این حال، در مورد نیسان، این منبع یک فراخوان جدید است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.