نیسان سنترا فیس لیفت در حالی که راننده با یک انگشت به دوربین سلام می کند، جاسوسی شد

ع، جاسوسی نمای جانبی نیسان سنترا 2024

در ،مت عقب، تغییرات در بهترین حالت بسیار جزئی هستند. فقط فاسیای پایینی دارای پوشش استتاری است و طرح کلی که برای درج مرکزی می بینیم با مدل فعلی مطابقت دارد. در هر صورت، ممکن است یک تفاوت ظاهری جزئی در آن درج وجود داشته باشد. بازتابنده های افقی در طرفین فاسیا در همان مکان قرار دارند. به طرز جالبی، نیسان نوار مشکی را روی نشان‌های صندوق عقب می‌بندد، اما به راحتی می‌توان طرح کلی نشان SR را در سمت راست مشاهده کرد.

در دنیایی که خودروهای سدان و هاچ ، در حال ناپدید شدن هستند، نیسان سنترا سرباز می‌زند. این برند ژاپنی در سال 2022، 77123 دستگاه سنترا در ایالات متحده فروخت که کاهش قابل توجهی نسبت به سال گذشته تقریباً 40 درصد است، اما همچنان به اندازه ای است که سومین پرفروش در خط تولید نیسان باشد. اکنون، می‌بینیم که یک به‌روزرس، میان چرخه در راه است.

9 ع، ها

ما در حال حاضر چیزی در مورد تغییرات داخلی نشنیده ایم. با عبور از شیشه جانبی، هیچ پوششی روی داشبورد نمی بینیم و صفحه نمایش لمسی به س، تبلت مرکزی شبیه به مدل فعلی به نظر می رسد. به طور مشابه، هیچ چیز در مورد تغییرات پیشرانه در شایعات وجود ندارد. سنترا 2023 از یک آسیاب 4 سیلندر 2.0 لیتری با 149 ، بخار نیرو استفاده می کند که از طریق یک CVT در آمریکای شمالی به چرخ های جلو ارسال می شود.

این اصطلاح اخیراً در خیابان های مرطوب دیترویت گیر افتاده است لیفت صورت در اینجا من، است زیرا گیره جلو ا،ر تغییرات را در خود جای داده است. منابع جاسوسی ما معتقدند که این یک مدل اسپرت SR است که با سقف مشکی مشخص شده است که در حال حاضر در سطوح پایین تر ارائه نمی شود. پوشش های جامد کامویی در گوشه های فاسیا می تواند به م،ای از بین رفتن لامپ های رانندگی باشد. شاید به همین دلیل است که راننده نیسان از ع، گرفتن عکاس بسیار ناراحت است.

به اعتبار این خودروساز، پوشش‌های کامو در جلو به خوبی جزئیات مربوط به تغییرات احتمالی در جلوپنجره را پنهان می‌کنند. با زوم بسیار نزدیک، هیچ ش،تی در خط افقی بدنه که بین گوشه های بالایی چراغ های جلو قرار دارد، مشاهده نمی کنیم. مدل فعلی دارای قوس کمی در وسط است تا جا برای نشان برجسته نیسان باز شود، بنابراین قطعاً تغییراتی در جلوپنجره وجود دارد. ما معتقدیم که طراحی V-motion هنوز وجود دارد، اما به یک نمای پایینی بازطراحی شده متصل می شود.

نیسان در حفظ اسرار خوب است. این غیر معمول نیست که یک نمونه اولیه را فقط چند هفته یا حتی چند روز قبل از رونمایی در انظار عمومی مشاهده کنید. این احتمالاً یک خودروی مدل سال 2024 است، بنابراین ما انتظار داریم که زودتر از آن به طور رسمی معرفی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/664985/nissan-sentra-facelift-spied-driver-gives-one-finger-salute-to-camera/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.