نیسان Fairlady Z برای نشان دادن ریشه های ژاپنی از گاراژ جی لنو بازدید می کند


نیسان Z جدید یک خودروی فوق‌العاده است – جمع‌وجور، قدرتمند و چا،، که کاملاً با صحنه خودروهای اسپرت مدرن مطابقت دارد. اما حتی بدون Fairlady Z اصلی وجود نداشت – اولین خودروی اسپورت از سری Z که توسط این خودروساز در اکتبر 1969 به بازار عرضه شد. در نسخه های کمی متفاوت برای بازارهای ژاپن و آمریکا.

یک وضعیت ،ر Fairlady Z اخیراً از آن بازدید کرده است گاراژ جی لنو و نویسنده، بازیگر، کمدین و بیشتر از همه علاقه‌مند به ماشین با صاحب این ماشین خاص ملاقات کرد که آن را در سال 2015 ،ید اما تا پنج سال بعد نتوانست شروع به بازسازی آن کند. این خودرو در سال گذشته به پایان رسید و در حال حاضر با یک خودروی جدید کارخانه قابل مقایسه است. این یک مدل 1971 با چرخ های چهار لنگه و ترمزهای عقب درام است – همانطور که لنو آن را توصیف می کند یک امتیاز ناب ژاپنی در خودرو است.

با این حال، تفاوت هایی بین مدل های ژاپنی و آمریکایی وجود داشت. در این ویدئو، صاحب خودرو برخی از این تفاوت ها را توضیح می دهد، از جمله آینه های گلگیر، چراغ های پیچ نارنجی، تمام نمادها، بدون اجزای ،تیکی برای سپرها، بدون روکش چرخ و موارد دیگر – همه این ویژگی ها منحصر به ژاپنی ها بود. بازار.

هنگامی که نیسان برای اولین بار این وسیله نقلیه را به ایالات متحده فرستاد – علیرغم مطالعه بازاریابی کامل – این شرکت کاملاً مطمئن نبود که موفقیت آمیز خواهد بود و به همین دلیل آن را نشان Datsun قرار داد. با این حال، این خودروی اسپرت فوراً به موفقیت رسید و نیسان به سرعت متوجه شد که باید مدل Z را در خط تولید خود برای آمریکا داشته باشد. در سال 1983، Z به سری مدل های نیسان بازگشت.

پیچیده و در عین حال ساده، مقرون به صرفه و در عین حال ارزشمند، قدرتمند و در عین حال کارآمد – اینها برخی از نقاط فروش اصلی Fairlady Z در ایالات متحده بودند که آن را به یک فروشنده بسیار قوی برای این شرکت تبدیل ،د. در ویدیوی بالای این صفحه، لنو و مهمانش در مورد بسیاری از حقایق و داستان های جالب دیگر پیرامون این زیبایی ک،یک ژاپنی صحبت می کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/655426/nissan-fairlady-z-jay-leno-garage/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.