نیسان Z 2023 قبل از اینکه نمایندگی را ترک کند خراب شده است

نیسان Z 2023


منبع: https://www.motor1.com/news/606765/2023-nissan-z-wrecked-before-leaving-dealer،p/

جست و خیز درباره ماشین ها مجریان مش، کریس بروس و کریستوفر اسمیت، یک نیسان Z جدید را به صورت زنده در ،مت اخیر پاد،ت هفتگی Motor1.com پیکربندی ،د. آن را در زیر بررسی کنید.

نیسان Z جدید مدت زیادی است که از راه رسیده است و ما فقط در مورد 11 سال تولید نسل قبلی آن صحبت نمی کنیم. یک سال از رونمایی Z تولیدی 2023 می گذرد و بالا،ه اکنون به نمایندگی ها رسیده است. متأسفانه برای یک مشتری Z، به نظر می رسد که انتظار طول، شده است.

مطابق با درایو، این اتفاق اخیراً در یک نمایندگی در پورتوریکو رخ داده است. برای بدتر شدن وضعیت بدتر، گزارش آنها حاکی از آن است که خودرو در واقع به صاحب جدیدش تحویل داده شده است در نمایندگی وقتی تصادف اتفاق افتاد بنابراین بله، اگر این ،یدار از زمان عرضه نزدیک به تولید Z Proto در سال 2020 منتظر بوده است، این تقریباً به همان اندازه بدی است که می توان دریافت کرد.

این چیزی است که ما از یک پست اخیر فیس بوک می شنویم که عواقب ناگوار یک Z جدید را نشان می دهد که ظاهراً با یک وانت برخورد کرده است. و داریم حرف میزنیم به درستی جدید، زیرا گزارش شده است که تصادف در یک فروشگاه در دست یکی از کارمندان رخ داده است. یکی از کاربران فیس بوک به نام روبرت ویدئویی را به اشتراک گذاشت نیسان Z جدید گروه FB که عواقب را نشان می دهد.

ما هیچ ایده ای از مشخصات این مدل خاص نداریم و همچنین از وضعیت فعلی بازار خودرو در آن ،مت از جهان اطلاعی نداریم. ما می د،م که قیمت نیسان Z 2023 در ایالات متحده از 41000 دلار شروع می شود، بنابراین حتی در بهترین سناریو ممکن، این کارمند (اکنون کارمند سابق؟) اشتباه بسیار پرهزینه ای مرتکب شد.

در نظرات، روبرت توضیح می دهد که ماشین فروخته شده و توسط یک فروشنده در نمایندگی آورده شده است. ظاهراً راننده تصمیم گرفت به Z کمی گاز اضافه کند که در شرایط مرطوب بسیار زیاد بود. ماشین با یک کامیون رم برخورد کرد و در حالی که نمی‌د،م نیسان با چه سرعتی می‌رفت، نمی‌توانست خیلی کند باشد. صدمات زیادی در تمام کناره‌های خودروی اسپرت وارد شده است و ضربه آنقدر سخت بود که کیسه‌های هوای جانبی را خاموش کرد. چرخ جلو نیز کمی دورتر به نظر می‌رسد، اگرچه می‌تواند توهمی ناشی از جابجایی فاسیای جلو، گلگیر ش،ته و کاپوت اصلاح‌شده باشد.

54 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.