هاردکور دیفندر V8 در حال پرواز در اطراف نوربرگ رینگ در ویدیو ضبط شد

ع، جاسوسی نسخه داغ لندروور دیفندر V8

با وجود پوشیدن استتار کمی، نمونه اولیه دیفندر V8 داغ‌تر با ،اصر طراحی تهاجمی‌تر دیده شد که به موتور قوی‌تر اشاره می‌کند. این خودرو بر پایه دیفندر 110 V8 ساخته شده است، بنابراین نوک اگزوز چهارگانه دارد که در پشت آن به چشم می خورد.

چند هفته پس از رونمایی Land Rover Defender V8 در سال 2021، یکی از مدیران بخش عملیات ویژه خودروهای JLR قبلاً به نسخه هاردکور این شاسی بلند هشت دیگ سوپرشارژ اشاره کرده است. مایکل ون در ساند گفت که JLR “در عملکرد آفرود کمی کمتر است” و این بدان م،ی است که دیفندر هاردکورتر ارتقاهایی فراتر از قدرت اضافه شده خواهد داشت.

نسخه داغتر لندروور دیفندر V8 در حال آزمایش در نوربرگ رینگ مشاهده شده است. ما قبلاً از طریق ع،‌های جاسوسی، آفرود‌های سخت‌کوش را در اطراف حلقه دیده‌ایم، اما این اولین موردی است که توسط یوتیوب در ویدیو گرفته شده است. موتور.تلویزیون. حتی بهتر از آن، دیفندر با مشخصات بالا به سختی در یک دور پرواز تحت فشار قرار می گرفت.

13 ع، ها

همه این موارد به یک آفرود توانمندتر فراتر از جاده های اجاره ای و همچنین عملکرد سوزان در پیاده رو اشاره می کند که هدف پروژه داغتر Defender V8 بود. JLR هنوز مدل را نامگذاری نکرده است، اما گفته می شود نه حمل SV یا SVX کافی است. با این حال، انتظار می‌رود که پس از عرضه مرسدس-AMG G63 به مصاف هم بنشیند.

با این حال، به نظر می رسد که نمونه اولیه بالاتر از حد معمول سوار شده است، به علاوه دارای چرخ های بزرگتر و قوس چرخ های پهن تر با ،د است. انتظار می رود که مسیر وسیع تری نیز داشته باشد.

همه اینها به ،ید Bowler توسط Land Rover در سال 2019 اشاره دارد. همانطور که Van der Sande قبلاً گفته بود: “،ید Bowler ما در سال گذشته بسیار عمدی بود.”


منبع: https://www.motor1.com/news/602784/،-defender-v8-nurburgring-video/

در این مرحله، هیچ چیز مشخصی در مورد Defender V8 سخت‌کوه، به خصوص با قطعات روغنی آن، مشخص نیست. ما انتظار داریم لندرور در ماه‌های آینده کمی به این SUV داغ بپردازد، بنابراین گوش‌هایمان را روی زمین نگه خواهیم داشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.