هایمر ون های کمپر را بر اساس شاسی فیات بازسازی می کند

با این حال، محدوده مدل هایمر کمپر ون در شاسی فیات با در نظر گرفتن طراحی، راحتی کاربر و اتصال به روز شده است. چهار مدل به نام های Ayers Rock، Yosemite، Grand Canyon و Yellowstone وجود خواهد داشت.

مجموعه به روز شده کمپر ون همچنین دارای پیشرفت های هوشمندی مانند برنامه Hymer Connect خواهد بود. این برنامه چندین مؤلفه خودرو، به علاوه نمایش اطلاعات مختلف خودرو (مانند پر ، سطوح آب شیرین و مخازن آب خا،تری) را در یک پلت فرم دیجیتال کنترل می کند.

هایمر گفت که طراحی و اثاثیه و همچنین نصب و کار بدنه در حال به روز شدن است. برخی از بینش ها و ،اصر فردی از خودروی مفهومی Hymer VisionVenture از سال 2019 نیز در ون های کمپر تعمیرات اساسی گنجانده شده است.

فروش در بهار 2023 در سراسر اروپا آغاز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که Hymer USA چه زم، فروش کمپر ون های بازسازی شده مبتنی بر فیات را در خاک آمریکا آغاز می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/607647/hymer-camper-vans-fiat-revamp/

برای مدل سال 2023، هایمر در حال انجام تعمیرات اساسی در وانت فیات کمپر خود است. طراحی قبلی که شش سال از عمر آن می گذرد، با استایل و قابلیت های اصلاح شده جایگزین می شود که هدف آن هدف قرار دادن مجموعه جدیدی از ،یداران است. به گفته این شرکت آلم،، کمپینگ در سال‌های اخیر تغییری اساسی در تصویر داشته است و ،یداران جوان‌تر و تازه‌کار موتورخانه علاقه بیشتری نشان داده‌اند.

طراحی داخلی کاملاً جدید با دو س، مختلف از جمله نکات برجسته ون هایمر فیات کمپر به روز شده است. چوب پنبه، سرامیک و مواد سطح جامد برای این ظاهر طبیعی استفاده می شود، در حالی که از نمد درجه یک برای عایق حرارتی و جذب صدا استفاده می شود. همه مدل‌های کمپر ون دارای ویژگی نورپردازی لمسی و چهار سطح هستند تا فضای کابین را کامل کنند. همچنین یک ویژگی نورگیر در کابین وجود خواهد داشت که نور طبیعی و جریان هوا را بهبود می بخشد.

7 ع، ها

Hymer Fiat Camper Vans از 67900 یورو یا حدود 68000 دلار (با نرخ ارز فعلی) برای مدل Ayers Rock شروع می شود. سقف آن 71400 یورو (71570 دلار) برای مدل بزرگتر و کاربردی تر یلوستون است.

ون هایمر کمپر جدید روی شاسی فیات

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.