هایپرکار آینده فراری 2025 در حال حرکت را در این ویدیوی جاسوسی ببینید

طراحی هایپرکار جدید هنوز در حال حاضر ناشناخته است، اگرچه ما سعی کردیم از طریق یک رندر غیر رسمی آن را پیش بینی کنیم. آنچه مسلم است این است که جانشین لافراری یک هیب، خواهد بود. قطعه بنزینی نیز هنوز یک راز است، اما اعتقاد بر این است که موتور V12 مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و این اولین بار در دهه‌های گذشته است که یک خودروی فراری دارای موتور دوازده سیلندر نخواهد بود.

بر اساس اسناد فاش شده ای که دیده ایم، انتظار می رود تولید هایپرکار فراری در اکتبر 2024 برای مدل کوپه آغاز شود، پس از آن XX در جولای 2026 و اسپایدر در اکتبر 2027. آ،ین خودرو در مقطعی در سال 2027 مونتاژ خواهد شد. 2030.


منبع: https://www.motor1.com/news/657970/upcoming-2025-ferrari-hypercar-on-the-move-spy-video/رندر هایپرکار فراری 2025 توسط Motor1.com گمانه زنی ها حاکی از آن است که سیستم هیب، برای هایپرکار جدید مبتنی بر موتور 4.0 لیتری V8 مورد استفاده در SF90 Stradale یا موتور 3.0 لیتری V6 در 296 GTB خواهد بود. حتی اگر هایپرکار جدید ممکن است نیمی از سیلندرهای خود را در مقایسه با لافراری از دست بدهد، همچنان باید بیش از 1000 ، بخار قدرت تولید کند، همانطور که در ویژن گرن توریسمو هیب، V6 دو توربو دیده می شود.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

4 ع، ها

انتظار نمی رود که به این زودی ها رونمایی رسمی از هایپرکار جدید منتشر شود. با این حال، شایعات حاکی از آن است که فراری این خودرو را قبل از پایان سال 2023 پشت درهای بسته به ،یداران احتمالی نشان خواهد داد. ظاهراً هایپرکار جدید با کد “F250” شناخته می شود و می تواند تنها به 828 دستگاه محدود شود.

فراری در حال آماده سازی برای عرضه یک هایپرکار جدید است که جایگزین لافراری به ،وان خودروی برتر این برند خواهد شد. ناظران خودرو در اروپا اخیراً یک قاطر آزمایشی را در حال آزمایش در جاده‌های عمومی دستگیر کرده‌اند، همانطور که در این ویدیوی جاسوسی توسط YouTube دیده می‌شود. واری،. نکته قابل توجه، نمونه اولیه که در حال حرکت دیده می شود، نوعی میکروفون دارد که در نزدیکی انتهای اگزوز نصب شده است.

در حالی که برخی از علاقه مندان به فراری امیدوارند یک هایپرخودروی نهایی با موتور V12 از این برند ارائه شود، فراری هنوز از موتور V12 خودداری نکرده است. جانشین آتی 812 سوپرفست همچنان دارای 12 سیلندر و بیش از 830 ، بخار قدرت خواهد بود. علاوه بر این، شاسی بلند Purosangue جدید افتخار می کند که در تمام 12 سیلندر شلیک می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.