هایپرکار جدید Zenvo با موتور V12 عرضه می شود که می تواند تا 1800 اسب بخار تولید کند.


سال 2018 بود و رویداد نمایشگاه خودرو ژنو بود. یک خودروساز دانمارکی یک هایپرکار میلیون دلاری به نام TSR-S ارائه کرد که می تواند در عرض 2.8 ث،ه از حالت س، به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. شرکت؟ Zenvo، و به نظر می رسد که این خودروساز عجیب و غریب می خواهد سال آینده دوباره تیتر اخبار شود.

در تاییدی که به تخت گاز، رئیس و مدیر ارشد اجرایی، جنس سوردراپ گفت که یک هایپرخودروی Zenvo با موتور V12 در دست ساخت است. طراحی آن در حال حاضر هنوز یک راز است، اما ،یداران احتمالی قبلاً پیش‌نمایش انحصاری داده شده‌اند. اولین نمایش عمومی قرار است در سال 2023 اتفاق بیفتد.

Zenvo TSR-S 2020

17 ع، ها

با این حال، Sverdrup در مورد جزئیات هایپرکار آینده پنهان نیست. او به این نشریه گفت که خودروی ناشناس دارای یک شاسی فیبر کربنی م،ار جدید، همراه با گیر،س جدید، موتور V12 م،ار و پیشرانه الکتریکی خواهد بود. همه این ،اصر باید در داخل طراحی و ساخته شوند.

برخلاف سوپرشارژ زنوو TSR-S، هایپرکار آینده دارای دو توربوشارژر برقی متصل به میل V12 خواهد بود که مجموعاً 1200 ، بخار (895 کیلووات) قدرت دارند. با این حال، هدف حدا،ر 1800 ، بخار (1342 کیلووات) است که باید با استفاده از یک موتور الکتریکی به دست آید.

Sverdrup همچنین به اشتراک گذاشت که دو نسخه در حال برنامه ریزی هستند. یکی از آنها GT هیب، است که موتور الکتریکی آن بر روی محور جلو نصب شده است تا یک پیشرانه تمام چرخ محرک باشد. با این حال، این هنوز در این مرحله مورد بحث است. در همین حال، گفته می‌شود که نسخه دوم روی مسیر متمرکز است (اما همچنان قانونی است) و می‌تواند چندین ،صر هوا را برای نیروی رو به پایین بهتر داشته باشد. به گفته این نشریه، وزن مورد نظر 2756 پوند (1250 کیلوگرم) است.

قیمت نیز در حال حاضر نامشخص است، اما با توجه به خودروهای قبلی ساخته شده توسط این شرکت، مانند Zenvo TS1 GT 1.2 میلیون دلاری، انتظار چیزی کمتر از این نداریم.


منبع: https://www.motor1.com/news/606801/zenvo-v12-hypercar-coming-2023/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.