هایک ویژن دوربین مداربسته هایک ویژن قیمت دوربین هایک ویژن

مانند تمام ابزارهای ساخته شده به دست بشر دوربین های مداربسته نیز می توانند هم در جهت بهبود کیفیت زندگی انسان استفاده شوند و هم می توان از این ابزار برای کنترل دیگران و سواستفاده از قدرت استفاده کرد. اما شکی نیست که استفاده از دوربین های مداربسته در اماکن مختلف باعث افزایش امنیت این مکان ها شده است و در نتیجه بازار بسیار بزرگی در سراسر جهان برای فروش تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته نیز شکل گرفته است. در حال حاضر برند های مختلفی مانند هایک ویژن، تی وی تی و داهوا از برند های معروف تولید کننده دوربین مداربسته و دیگر تجهیزات نظارت تصویری به حساب می آیند و ما در این مقاله سعی می کنیم برند معروف هایک ویژن را به شما معرفی کنیم.

خبرنامه دیجی حفاظ

برای آنکه بتوان از تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته در زمانی که اپراتوری برای کنترل تصاویر وجود ندارد، است… یکی از شایع ‌ترین عواملی که معمولا در میان افراد به وفور اتفاق می افتد، فراموش کردن پسورد دوربین مداربسته و دستگا… آیا به دنبال لیستی از حداکثر اندازه ظرفیت هارد پشتیبانی شده در دستگاه هایک ویژن هستید؟ در اینجا می… هایک ویژن از هر شرایطی برای سازگاری با موقعیت های در حال تغییر استفاده می کند. امروز، هایک ویژن بعد از بدست آوردن اندوخته ای از تجربه در تکنولوژی اصلی اش – نظارت تصویری – به توسعه EZVIZ ،Hikrobotics، الکترونیک اتومبیل، HikMicro، ذخیره سازی هوشمند و انبوهی از تکنولوژی های نوآورانه پرداخته است.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مدار بسته و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و در پانزده سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری دنیا را از آن خود کند. این کمپانی از سال ۲۰۰۱ که تاسیس شده است تا به امروز رشدی انفجاری را رقم زده است. کمپانی هایک ویژن تنها در طی ۱۳ سال توانست رتبه اول پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در دنیا را کسب کند. با سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه اکنون هایک ویژن یکی از پیشروترین برندهای دوربین مداربسته در تولید محصولات نوین است.

این لیست بصورت یک فایل pdf است و شامل مشخصات, هایک ویژن تصاویر و قیمت دوربین های مداربسته هایکویژن و دستگاه های NVR هایک ویژن است . با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن شما می توانید از فناوری های زیر در دوربین های خود استفاده کنید. فروشگاه هایک ویژن سنتر بعنوان عاملیت رسمی فروش محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن، گارانتی پارس ارتباط است.

هایک ویژن دوربین مداربسته هایک ویژن قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین های امنیتی امروزه به یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابزار های امنیتی هر شرکتی تبدیل شده اند، تفاوتی ندارد که یک شرکت بزرگ داشته با… هر محصول هایک ویژن دارای مشخصات فنی و همچنین اصطلاحات خاص مربوط به دستگاه می باشد که شما می توانید جهت آشنایی با … در اینجا می توانید لیست و فهرست رمز عبور پیش فرض دستگاه DVR دی وی آر (۲۰۲۰) را… دیتای اضافی و اطلاعات غیر حساس در سیگنال صوتی-تصویری فشرده می شود و حجم دیتایی که ارسال و بر روی شبکه ذخیره می شود، با حفظ کیفیت تصویر ویدئویی کاهش می یابد.

این ویژگی ها حفاظت از اطلاعات مهم را تقویت می کنند و باعث سازگاری بیشتر با سیستم های نظارت تصویری می شوند. کارآیی و قابلیت های دفاعی سیستم های نظارت تصویری بهبود یافته است و کاوش و استفاده از دیتا برای حجم عظیمی از داده های نظارتی را میسر می سازد. هوش مصنوعی هایک ویژن، تکنولوژی های گوناگونی از قبیل ادراک چندرسانه ای، کلان داده چندبعدی، یادگیری عمیق، هوش لبه ای، بینایی ماشینی و ارتباط ماشین-انسان را در بر می گیرد. Dvr هایک ویژن از فرمت های فشرده سازی H.264 ،H.265 و H.265+ بهره می برد که در نتیجه پهنای باند کاهش یافته و استفاده از فضای ذخیره سازی بهینه می شود.

نرم افزار iVMS4200 علاوه بر امکان مدیریت دوربین های مداربسته به کاربران اجازه می دهد که از سایر سخت افزارهای Hikvision مانند access controlها استفاده نمایند. در این دوربین ها به جای این که مثل سایر دوربین های مداربسته از نور مادون قرمز استفاده شود، از قابلیت EXIR استفاده می‌شود. شرکت آلمانی ORSAM، ال ای دی هایی را تولید کرده است که بهترین تکنولوژی نشر نور را دارند و این موضوع باعث می‌شود دوربین ها در شب دید خوبی داشته باشند.

لنزهای دوربین مداربسته هایک ویژن کیفیت فوق العاده ای دارند و به دلیل قابلیت تثبیت رنگ و نور می توانند در هر محیطی مورد استفاده قرار بگیرند. هزینه های خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن به موضوعات مختلفی مانند وسعت مکانی که این دوربین ها نصب می شوند، نوع دوربین و تکنولوژی های استفاده شده در آن بستگی دارد. همچنین در صورتی که شما از شرکت های معتبر مانند مهر تجارت خرید دوربین مداربسته هایک ویژن را انجام دهید خدمات نصب و پشتیبانی را نیز به راحتی و با هزینه های اندک دریافت می کنید. دوربین هایک ویژن محصول شرکتی است که 5 سال متوالی رتبه اول بازار سیستم های مداربسته را از آن خود کرده است. محبوبیت دوربین های مدار بسته هایک ویژن تنها به کیفیت و مقرون به صرفه بودن آنها نیست. بلکه این شرکت با اختصاص بخشی از درآمدهای خود به تحقیق و ایجاد فناوری های روز دنیا توانسته میزان محبوبیت محصولات خود را افزایش دهد.

دوربین هایک ویژن Turbo HD مدل DS-2CE10KF0T-PFS

تلاش های اصلی این شرکت بزرگ، اکنون بر روی رمزگذاری تصویری و صوتی است و تلاش می کند تا با تلفیق کردن این بخش با محصولات هایک ویژن که شامل دوربین مداربسته هایک ویژن می شود، ابزارهای حفاظتی بیشتری را طراحی کند. ال ای دی های ساخته شده توسط شرکت Osram آلمانی اکنون در دوربین های هایک ویژن نصب می شوند و توانسته است عملکرد دید در شب دوربین های هایک ویژن را 30 درصد بهبود ببخشد. هایک ویژن به کمک این ال ای دی می توانند نور را در قالب های مستطیلی منتشر کنند و این موضوع سبب می شود تا تمام محیط به صورت کاملا یکدست تصویر برداری شود.

  • هایک ویژن با ایجاد فناوری سیستماتیک و پلت فرم محصول هم از جهت تکنولوژی و هم از نظر هزینه در رقابت با رقبای خود به امتیازاتی دست یافت.
  • در چند سال گذشته به دلیل تحریم ها شاهد خروج برندهای غربی و عدم خدمات رسانی کافی این برندها در ایران بوده ایم.
  • ما بهترین دوربین مدار بسته را به همراه با کیفیت ترین خدمات نصب دوربین مدار بسته به شما عرضه خواهیم کرد.
  • خرید دوربین هایلوک و دستگاه ضبط تصویر هایلوک برای مشاهده تمامی محصولات برند هایلوک روی همه محصولات هایلوک کلیک کنید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.