هر آنچه باید در مورد 32th Palm Beach Cavallino Classic بدانید


سی و دومین دوره سالانه پالم بیچ کاوالینو ک،یک در اوا، ژانویه برگزار شد و مجموعه ماشین آلات مانند یک تخت گل شکوفه از فراری قرمز، زرد، آبی و نقره ای به نظر می رسید.

فقط بهترین نمونه‌های ماشین‌های انزو از تاریخچه ماشین‌های مسابقه‌ای و جاده‌ای این برند می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند. کاوالینو ک،یک. رویداد امسال شامل 125 فراری بود که برای سه جایزه اصلی رقابت می‌،د: فراری گرانتریزمو برجسته، خودروی رقابتی برتر فراری، و فراری مجموعاً برجسته با گواهینامه «کتاب قرمز». جایزه اخیر برای خودروهایی است که دارای گواهینامه رسمی فراری هستند که اصل هستند و همان مشخصات زم، را دارند که کارخانه را ، ،د. بقیه میدان برای دریافت جایزه پلاتینیوم، که به هر فراری که امتیاز 97 یا بیشتر از داوران سخت کوش رویداد را ،ب کند، اعطا می شود.

روز آهنگ در سی و دومین سالانه پالم بیچ کاوالینو ک،یک
Tour d'Eleganza در سی و دومین نمایشگاه سالانه پالم بیچ کاوالینو ک،یک.
Tour d'Eleganza در سی و دومین نمایشگاه سالانه پالم بیچ کاوالینو ک،یک.

کاوالینو ک،یک امسال با یک روز مسابقه در روز پنجشنبه در The Concours Club در میامی آغاز شد. هر مالکی که بخواهد می‌تواند «چرخ‌های» فراری ک،یک و فوق‌العاده ارزشمند خود را در مسیر چالش‌برانگیز «دراز کند» و شاهد انجام همین کار دیگران باشد. روز جمعه، میدان برای یک تور الگانزا در اطراف بهترین جاده های رانندگی منطقه جمع شد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

Concours d'Eleganza در سی و دومین دوره سالانه Palm Beach Cavallino Cl،ic

28 ع، ها

آ، هفته برای Concours d’Elegance محفوظ بود که در آن همه 125 فراری در زمین استراحتگاه بریکرز در پالم بیچ، فلوریدا برای قضاوت. سه برنده برتر نمایشگاه نمونه های واقعا خیره کننده ای از تاریخ این برند هستند.

برندگان سی و دومین مسابقه سالانه پالم بیچ کاوالینو ک،یک
برندگان سی و دومین مسابقه سالانه پالم بیچ کاوالینو ک،یک
برندگان سی و دومین مسابقه سالانه پالم بیچ کاوالینو ک،یک

مجموعاً برجسته‌ترین فراری Granturismo به یک فراری 410 سوپرامریکای 1956 متعلق به آن بروکینتون لی (بالا، بالا) رفت و او را به اولین زنی تبدیل کرد که در یک کاوالینو ک،یک به این موفقیت دست یافت. در همین حال، یک فراری 1953 250 MM برلینتا پینین فارینا (بالا، پایین سمت چپ) به ،وان خودروی رقابتی برتر فراری انتخاب شد و فراری کل برجسته با گواهینامه “کتاب قرمز” به فراری 512 M 1971 (بالا، پایین سمت راست) اعطا شد. .

Concours d'Eleganza در سی و دومین دوره سالانه Palm Beach Cavallino Cl،ic

1949 فراری 166 MM بارچتا تورینگ به پیروزی در مسابقات 24 ساعته لمانز 1949 توسط لوئیجی چینتی

مهمانان این رویداد همچنین با سمپوزیوم “فراری های بزرگ در لمانز” پذیرایی شدند. در طول این پنل، لوئیجی چینتی جونیور توضیح داد که چگونه در کودکی، شخصا شاهد پیروزی پدرش در مسابقات 24 ساعته لمانز در سال 1949 بوده است، که اولین موفقیت بین المللی برای خانه جوان آن زمان مارانلو بود. چینتی جونیور تنها چند متر از ماشین برنده مسابقه، فراری 1949 166 MM Barchetta Touring ایستاده بود، در حالی که داستان خود را تعریف می کرد.

با این حال، بزرگترین برندگان آ، هفته، خیریه های حمایت شده توسط این رویداد بودند. کاوالینو ک،یک سال گذشته در مجموع 120000 دلار برای امور خیریه جمع آوری کرد، و امیدواریم که امسال با احتساب همه چیز، این مبلغ را برآورده کند یا از آن فراتر رود. بنیاد ک،یک کاوالینو به سنت خود در حمایت از شورای آمریکایی نابینایان ادامه خواهد داد. مدرسه هنر AW Dreyfoos در وست پالم بیچ، که دانش آموزان آن سرود ملی را در شروع نمایش خواندند. و بنیاد پیستون، در این مورد، بودجه کارآموزی دره موتور را برای جوان، که می خواهند یاد بگیرند چگونه ماشین ها را بازیابی کنند، تامین می کند. برگزارکنندگان همچنین از جامعه محلی در قالب کمک مالی به بنیاد پلیس و اداره آتش نش، پالم بیچ حمایت ،د.

Motor1.com به اندازه کافی خوش شانس بود که وقت خود را با لوئیجی اورلاندینی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Canossa Events، که تلاش برای اجرای نمایش شگفت انگیز امسال را رهبری کرد، گذراند و از او هر چیزی را که می خواستیم بپرسیم.

سلب مسئولیت: اورلاندینی نیز یکی از همکاران ما است ش،ه اتومبی،، شرکت مادر هر دو Canossa است که مالک Cavallino Cl،ic و Motor1.com.


Motor1.com: Palm Beach Cavallino Cl،ic چقدر در جامعه فراری، به ویژه در میان مالکان آمریکایی اهمیت دارد؟

لویی اورلاندینی: برای 32 سال، کاوالینو ک،یک مشهورترین و معتبرترین کنکوری منحصراً برای فراری بوده است.

کنکور ما از دستورالعمل‌های ایجاد شده توسط شورای مشورتی بین‌المللی برای حفظ اتومبیل‌های فراری (IAC/PFA) پیروی می‌کند، که بهترین رویکرد برای ارزیابی بازسازی یا حفظ خودرو و تعیین عینی برندگان جایزه پلاتینیوم ما است.

Concours d'Eleganza در سی و دومین دوره سالانه Palm Beach Cavallino Cl،ic

اما کاوالینو همچنین فرصت خوبی برای جمع شدن در فلوریدا آفتابی در یک زمان عالی از سال با افرادی است که به فراری عشق مش، دارند.

همانطور که می گوییم، کاوالینو همه چیز درباره «بزرگترین خودروها، بهترین افراد، زیباترین مکان ها و بهترین زمان سال» است.


Motor1.com: ،ی که در رویداد آ، هفته شرکت می کند از نظر س، زندگی فراری چه انتظاری می تواند داشته باشد؟

لویی اورلاندینی: Cavallino Cl،ic بیش از چهار روز اجرا می‌شود و چیزهای زیادی برای ارائه دارد: ماشین‌های کمیاب و زیبا، مردم عالی، غذاخوری‌های خوب، شراب‌های خوب، مقداری اکشن، موسیقی (هر دو از موتورها و اجراکنندگان زنده) و موارد دیگر.

Concours d'Eleganza در سی و دومین دوره سالانه Palm Beach Cavallino Cl،ic

و غذا برای حواس هر نوع طرفدار فراری وجود دارد: زیبایی‌های زیبا و جانوران مسابقه‌ای از تمام دوران‌ها.

چهار روز مملو از شور و اشتیاق و لبخند در شهر زیبای پالم بیچ است، جایی که استراحتگاه تاریخی The Breakers یک تجربه فوق العاده را به همه مهمانان ارائه می دهد.


Motor1.com: برای سازماندهی و اجرای یک رویداد به این بزرگی به چند نفر نیاز است و برنامه ریزی هر سال از چه زم، شروع می شود؟

لویی اورلاندینی: ما بیش از 100 نفر پرشور در این رویداد و حدود 80 داور متخصص داشتیم، به علاوه صدها نفر که خستگی ناپذیر در The Breakers کار می کنند.

تیم ما اکنون بسیاری از همکاران قدیمی کاوالینو را با تعدادی از همکاران ،یب می کند رویدادهای Canossaکه همانطور که می د،د برترین برگزار کننده رویداد خودرو در جهان برای رانندگان آقا و خانم است.

ما قبلاً کار بر روی نسخه بعدی کاوالینو ک،یک برای ژانویه 2024 را آغاز کرده ایم، با هدف ارتقای بیشتر رویداد و ارائه یک تجربه بی عیب و نقص برای همه بازدیدکنندگان و دارندگان فراری.


Motor1.com: آیا می تو،د ارزش ،یبی همه خودروهای فراری را که در رویداد امسال شرکت ،د، ،ن بزنید؟

لویی اورلاندینی: من در ارزیابی خودرو متخصص نیستم، اما می‌توانم بگویم ما بیش از 700 میلیون دلار بودیم.

Concours d'Eleganza در سی و دومین دوره سالانه Palm Beach Cavallino Cl،ic

Motor1.com: چرا رویداد امسال تصمیم گرفت جایزه سومی را ارائه دهد و چرا این جایزه برای فراری به طور کلی با “کتاب قرمز” بود؟

لویی اورلاندینی: همه موجودات زنده تکامل می یابند و ، کوچک ما نیز باید تکامل یابد. این یک واقعیت است که “کتاب قرمز” روز به روز برای یک فراری کل،یونر اهمیت بیشتری پیدا می کند، و بنابراین ما احساس کردیم که این جایزه جدید همگام با زمانه است.

این بدان م،ا نیست که ما فقط اتومبیل‌های «گواهی‌نامه» را می‌پذیریم یا اینکه کتاب قرمز هنگام انتخاب دو جایزه سنتی بهترین نمایش، تأثیری بر داوران خواهد داشت.


Motor1.com: برای خوانندگان ما که نمی دانند، “کتاب قرمز” چیست؟

لویی اورلاندینی: این گواهی است که توسط خود فراری صادر شده است که ماشین اورجینال است و دارای همان مشخصات زم، است که از کارخانه خارج شد.

در دهه گذشته بیشتر و بیشتر محبوب شده است زیرا اساساً تضمینی برای اصالت است.


Motor1.com: این رویداد امسال شامل زمان پیست، رالی تور بزرگ و یک رویداد کنکور داوری بود. کدام ،مت مورد علاقه شما در کل آ، هفته است؟

Tour d'Eleganza در سی و دومین نمایشگاه سالانه پالم بیچ کاوالینو ک،یک.

لویی اورلاندینی: من نمی توانستم یکی را صادقانه انتخاب کنم. هر لحظه طعم خود را دارد و رشته های خاصی را لمس می کند.

چیزی که واقعاً کاوالینو را منحصر به فرد می کند، داشتن تمام آن ،اصر در یک رویداد است.

اگر بخواهم جواب بدهم، بهترین لحظه این است که با ،ی ملاقات کنید که از حضور در آن خوشحال است. این بهترین پاداش برای من و تیمم است!


Motor1.com: به جز سه برنده، آیا فراری‌های استثنایی دیگری به نمایش درآمدند که شایسته تقدیر باشند؟

لویی اورلاندینی: برندگان کاوالینو ک،یک همه خودروهایی هستند که جایزه پلاتینیوم را به ارمغان می آورند: آنهایی که در فرآیند داوری دقیق 97 امتیاز یا بیشتر ،ب ،د. همه آن خودروها در شرایط عالی هستند و “برنده” محسوب می شوند.

در میان آنها، داوران باید برای انتخاب جوایز اصلی تلاش کنند. این کار دشواری است زیرا آنها باید یکی را از بین بسیاری از اتومبیل های واقعا استثنایی انتخاب کنند.

با این اوصاف، همه خودروهای حاضر در میدان سزاوار شناسایی هستند، حتی اگر جذابیت 250 GTO غیرقابل انکار باشد.

و فراتر از ماشین‌ها، همه داوطلبان، داوران و کارکنان شایستگی به‌خاطر تلاش‌هایشان در ایجاد یک رویداد بزرگ، قدرد، می‌کنند.

Concours d'Eleganza در سی و دومین دوره سالانه Palm Beach Cavallino Cl،ic

Motor1.com: وفاداران فراری چگونه به جدیدترین ماشین‌های این برند مانند V6، هیب، 296 GTB و Purosangue SUV واکنش نشان داده‌اند؟ آیا آنها تغییر را پذیرفته اند یا تردیدی وجود داشته است؟

لویی اورلاندینی: با نگاهی به اعداد فروش، می توانم بگویم که پاسخ بسیار مثبت است!

Concours d'Eleganza در سی و دومین دوره سالانه Palm Beach Cavallino Cl،ic

البته سلیقه ایه ،، هستند که جواهرات دهه 50 و 60 را ترجیح می دهند، ،، که سوپراسپرت های جوان را دوست دارند و ،، که از رانندگی با 296 GTS جدید لذت می برند. و آنهایی که همه چیز را دوست دارند، من را دوست دارند.

همه آنها “فراریستا” هستند و راه درست یا غلطی برای عاشق فراری وجود ندارد.


Motor1.com: فکر می‌کنید کدام فراری‌های عصر مدرن در رویدادهای آتی Palm Beach Cavallino Cl،ic برنده جایزه خواهند شد؟

لویی اورلاندینی: کاوالینو ک،یک در سال 1992 در پالم بیچ آغاز شد. امروز ما ماشین هایی در زمین مسابقه داریم که جوان تر از خود رویداد هستند. و این روند با گذشت زمان ادامه خواهد داشت، در حالی که قدیمی ترین آثار هنری از گذشته همچنان در آنجا شاهد روزهای باشکوه این برند افسانه ای خواهند بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/653248/palm-beach-cavallino-cl،ic-2023-interview/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.