همه چیز درباره صرافی کوینکس Coinex وبلاگ اکسکوینو

در واقع، CoinEx Swap نوعی سرویس تبادل سریع ارزهای دیجیتال است. صرافی قیمت تبادل ارزهای دیجیتال را به صورت خودکار محاسبه می‌کند؛ به همین دلیل با کلیک روی گزینه Swap بلافاصله تبادل دو ارز دیجیتال انجام می‌شود و ارز دیجیتال جدید به حساب اسپات انتقال پیدا می‌کند. این بخش برای سرعت دادن به تبادل ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده که برای برخی از معامله‌گران بسیار کاربردی است. بعد از وارد کردن شماره موبایل، روی گزینه Send Code کلیک کنید تا اس ام اس حاوی یک کد به موبایل شما ارسال شود. آن را در بخش مشخص شده وارد کنید و روی گزینه NEXT کلیک نمایید تا فرایند ثبت شماره موبایل در حساب کاربری کوینکس به پایان برسد. دقت کنید که ثبت نام در کوینکس هنوز به پایان نرسیده و نیاز است تا چند مرحله دیگر برای تکمیل این مراحل و هم‌چنین احراز هویت در کوینکس را طی کنید.

روش اتصال بین حساب کوینکس و شماره همراه کاربران

در این فیلم آموزش ارز دیجیتال به نحوه ثبت نام و تایید دو مرحله ای حساب در صرافی کوینکس پرداخته شده و نکاتی در زمینه کاهش کارمزدهای ترید، توضیح داده می شود. در این صرافی قسمتی به نام Mining وجود دارد که می‌توانید با وارد شدن به این قسمت، در ماینینگ شرکت کنید. البته طرح‌های مختلف ماینینگ این صرافی در فواصل زمانی مختلف، در این بخش قرار می‌گیرند. در این طرح‌ها شما با استیک (قفل کردن) کردن تعداد مشخصی از یک ارز خاص که معمولا توکن بومی صرافی کوینکس است، می‌توانید پس از چند روز، دارایی خود را به همراه سود آن برداشت کنید. البته فقط کاربرانی که در این صرافی مراحل احراز هویت خود را طی کرده باشند می‌توانند در ماینینگ‌ها شرکت کنند.

پوزیشن لانگ یعنی از رشد قیمت بتوان کسب سود کرد که مشابه کاری است که در معاملات Spot می توان کسب سود نمود. پوزیشن شورت یعنی بتوان از ریزش یا نزول قیمت کسب سود کرد. این آموزش خیلی گسترده است و پیشنهاد میشه اگه کاملا به تحلیل پرایس اکشن مسلط نیستید به هیچ وجه از اینگونه معاملات که بهشون معاملات فیوچرز یا اهرمی میشه استفاده نکنید. در صفحه ثبت نام پس از درج کد تایید ایمیل ،خطایی مبنی بر اینکه ایمیل وجود ندارد میدهد. ببخشید سوالتون را اگه درست متوجه شده باشم، منظورتون کیف پول ویا ولت هست؟ یا کلا در مورد کوینکس سوال پرسیدید.

قیمت های Order Book در ستون سمت راست قابل مشاهده هستند. در صفحه اصلی سایت کوینکس ، روی سربرگ Account کلیک کنید و در منوی باز شده ، گزینه Account Level را بزنید. در قسمت Password ، ترجیحا یک رمز عبور پیچیده شامل عبارات بزرگ و کوچک ، اعداد و کاراکترهایی مانند & ، @ و… وارد کنید و همان رمز عبور را مجددا در بخش Confirm password وارد کنید. پس وارد کردن آدرس ایمیلتان ، روی گزینه Send code بزنید ، و کدی که توسط کوینکس به ایمیلتان وارد می‌شود را در بخش Email verification code وارد کنید. آموزش خرید ارز از کوینکسنمودار ارز در کوینکسهمانطور که می بینید قیمت ارز به دلار و نیز نمودار آن را برایتان خواهد آورد.

همه چیز درباره صرافی کوینکس Coinex وبلاگ اکسکوینو

کوینکس یک سرویس جهانی حرفه‌ای مبادله رمز است که در سال ۲۰۱۷ توسط یانگ هایپو راه اندازی شده است. در این صرافی تراکنشهای خودکار برای سپرده‌ها و برداشت ها توسط برترین استخر های ماینینگ جهان پشتیبانی می شوند. در کوینکس تمام دارایی های دیجیتال شما کاملا محفوظ است و در هیچ جای دیگری استفاده نمی شود. امنیت و کارایی بالا، این صرافی را به یکی از بهترین صرافی های ارزدیجیتال در جهان تبدیل کرده است. به وب‌سایت رسمی کوینکس «CoinEx» یعنی «coinex.com» بروید و در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی گزینه «Sign Up» یا «ثبت‌نام» کلیک کنید. میزان سود تعلق گرفته به افراد دعوت‌کننده بر اساس مقدار واریزی افراد دعوت‌شده توسط آنها بین ۲۰ تا ۴۰ درصد است.

با ما در این مطلب آموزش صرافی کوینکس در بلاگ صرافی اکس اونیکس همراه باشید تا این صرافی را بررسی کنیم و ببینیم نقاط قوت و ضعف آن کدام است. با استفاده از لینک‌های زیر از تخفیف کارمزد بهترین صرافی های ارز دیجیتال بهره مند شوید. این توکن یک ارز دیجیتال غیر قابل استخراج و دارای بومی صرافی کوینکس است. در پایین این بخش باید رمز عبور خود را تعیین کنید، بهتر از برای تولید رمز عبور قوی از سایت Bitwarden کمک بگیرید. بخش دیگری در این صفحه وجود دارد که شما در صورت داشتن معرف باید کد آن شخص را در این بخش وارد کنید.

ادرس اصلی سایت کوینکس : https://www.coinex.com

اگر اولین بار باشه که وارد بخش واریز و برداشت اون ارز میشید بهتون بصورت هشدار اعلام میکنه که مثلا ارز cet روی این شبکه ها قابل استفاده است و ورود به اکانت کوینکس …. که با تایید کردنش اعلام از صفحه پاک میشه و میتونید ادامه مراحل رو پیش ببرید . صرافی کوینکس محدودیتی اعمال نکرده، سایت صرافی کوینکس از طرف ایران فیلتر شده و این وضوع جدید نیست و الان چندماهی که این اتفاق افتاده و برای ورود باید از vpn استفاده کرد.

از سپتامبر 2016، بیش از 500 مقاله در مورد پروتکل های مخربی که امروزه در حال ظهور است، نوشته است. پس از ثبت نام و ایجاد حساب که در بخش آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس با شما به اشتراک گذاشتیم، وقت ورود به حساب است. در ستون سمت چپ شما می‌توانید ، ارزهای فیوچرز صرافی کوینکس را مشاهده کنید و جفت ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای ورود به معاملات فیوچرز صرافی کوینکس ، در صفحه اصلی سایت ، روی سربرگ Perpetual کلیک کنید.

حال باید رمز ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس اگر قصد دریافت ارز را دارید بر روی ” Deposid ” کلیک کنید و اگر قصد ارسال داشتید بر روی گزینه ” Withdraw ” کلیک کنید. برای اینکه بتوانید خرید و فروش هایتان را مدیریت کنید باید به بخش ” Orders ” مراجعه کنید. در این قسمت می خواهیم طریقه ورود به این صفحه را توضیح دهیم. ما در زمینه بورس و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال فعال هستیم. شما میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و آموزش های لازم را در دوره رایگان ارز دیجیتال و ..ببینید. صرافی کوینکس با داشتن ۰٫۱ درصد کارمز برای تراکنش ها یکی از به صرفه ترین صرافی ها به شمار می آید.

معرفی صرافی ارز دیجیتال بیت 24

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.