هنسی از فورد F-150 Raptor R 6×6 VelociRaptoR 700 اسب بخاری تولید می کند

Hennessey-Raptor-R-VelociRaptoR-6x6-Print (1)

نه اینکه ما انتظار داریم ،یداران از این کامیون برای حمل ضایعات، الوار یا تقریباً هر چیز مرتبط با کار استفاده کنند. قیمت VelociRaptoR 6×6 از 499,999 دلار شروع می شود – برای ،ید چهار مدل معمولی Raptor Rs یا پنج مدل Ram TRX کافی است، البته به شرطی که در گزینه ها صرفه جویی کنید.

جان هنسی، مدیرعامل این شرکت گفت: «V8 سوپرشارژر در Raptor R کاملاً نسخه محدود VelociRaptoR 6×6 ما را تکمیل می‌کند. “به روز رس، کشش را افزایش می دهد و کاربرد را بهبود می بخشد، که 6×6 را کاربردی و کاربردی می کند. این یک انفجار واقعی برای رانندگی است – من آن را یک ابر کامیون با حضور در صحنه سرگردان می دانم.”


منبع: https://www.motor1.com/news/664101/hennessey-creates-700-hp-6×6-velociraptor-ford-f150-raptor-r/

این بدیهی است که خبر بزرگ اینجاست. همانند سایر ساخت‌های 6×6 از هنسی، این خودرو نیز یک خودروی شش چرخ واقعی است که هر دو محور عقب قدرت دریافت می‌کنند. برای تن، آن‌ها، یک جعبه هشت فوتی سفارشی اضافه می‌شود که طول کامیون را به بیش از 27 فوت می‌کشد. این خودرو بر روی چرخ‌های 20 اینچی هنسی با ،تیک‌های 37 اینچی سوار می‌شود و برای اطمینان از پاک ، گلگیرها، یک بالابر بدنه سه اینچی اضافه شده است. دمپرهای فا، و ترمزهای برمبو به کنترل این دکل عظیم کمک می کنند. ارتقاهای زیبایی شامل سپرهای جدید جلو و عقب، چراغ های LED ارتقا یافته و البته نشان های هنسی با R قرمز بزرگ وجود دارد.

نه، اشتباه تایپی در تیتر ما وجود ندارد. از آنجایی که هنسی پرفورمنس مستقر در تگزاس در حال حاضر یک فورد F-150 رپتور ارتقا یافته را ارائه می دهد، این یکی در پایان یک R بزرگ دریافت می کند. VelociRaptoR نام. دلیلش این است که این نسخه 6×6 از رپتور R است که هر شش چرخ را با 700 ، بخار قدرت در زیر کاپوت می چرخاند.

به گفته هنسی، این تغییرات ،بندگی کششی را تا بیش از 50 درصد افزایش می دهد و بستر طول، ظرفیت بار را تا 45 درصد بهبود می بخشد. البته، چنین ارتقاهایی با جریمه وزن همراه هستند، اگرچه آنقدرها هم که انتظار دارید سنگین نیست. در حالی که یک F-150 Raptor R استوک حدود 6000 پوند وزن دارد، Hennessey VelociRaptoR 6×6 حدود 6500 را بررسی می کند.

جای تعجب نیست که هنسی تصمیم گرفت تا درمان 6×6 خود را به Raptor R ارائه دهد. در غیر این صورت، ما تعجب می کنیم که این مدت زمان زیادی طول کشیده است زیرا این شرکت قبلا VelociRaptor و Ram TRX Mammoth دیوانه را در ظاهر 6×6 دارد. این امر به ویژه از آنجایی صادق است که تیم هنسی هیچ تغییری در موتور 5.2 لیتری V8 رپتور R ایجاد نکرده است. حداقل در حال حاضر، قدرت 700 ، بخاری رپتور R با وجود اضافه شدن یک تخت بزرگ و یک محور دوم در عقب، برای حفظ لبخند کافی است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.