هوش تعاملی در استودیو Odeonsplatz توسط مرسدس بنز.

این کمپین وارد این تعامل نوظهور انسان و ماشین شد. در قلب خود، این کمپین یک نصب جذاب توسط سارا نیومن، مدیر هنر و آموزش در metaLAB در هاروارد، موسسه پیشرو در زمینه هنرهای تجربی و علوم انس،، که در تقاطع تحقیقات و هنر برای بررسی نقش فناوری در تجربه انس،

کمپین فراگیر “هوش تعاملی” وارد تعامل مدرن انسان و ماشین شد. پیشرفت‌های فناوری، هاله انس، بی‌سابقه‌ای را به قلمرو دیجیتال می‌آورد و سیستم‌های پیچیده هر روز آسان‌تر می‌شوند. ماشین‌ها بیش از پیش با عادات و نیازهای انسان سازگار می‌شوند و هوش مصنوعی یکی از مهم‌ترین فناوری‌ها است – از چت‌بات‌ها تا اینترنت اشیا. در همان زمان، تعاملات اجتماعی به شدت به حوزه دیجیتال تغییر می کند و مردم در همه جا ارتباطات معتبر را از دست می دهند.

آیا واقعاً چیزهایی وجود دارد که ما ترجیح می دهیم به صورت دیجیتالی به اشتراک بگذاریم و چه تفاوتی با آنچه که ترجیح می دهیم شخصاً به اشتراک بگذاریم چیست؟ این نصب با ،یب ،اصر صوتی، پیش‌بینی‌ها و ،اصر تعاملی به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا ما گاهی اوقات تمایل بیشتری به اعتماد به ماشین‌ها نسبت به سایر انسان‌ها داریم. در محیط امن و پرورش دهنده، بازدیدکنندگان تشویق می شوند تا اسرار خود را به ،وان راهی برای برقراری ارتباط مجدد با خود و یکدیگر و ایجاد روابط م،ادار به اشتراک بگذارند.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/lifestyle/studio-odeonsplatz/campaigns/interactive-intelligence/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.