هوندا سیویک با 1085 اسب بخار درگ ریس اصلاح شده آئودی TT RS در نبرد نزدیک

به نظر می رسد این هوندا چیزی شبیه به یک فرانکشتاین است. انتهای پایین بلوک موتور از هوندا آکورد است. هد پر جریان از یک RSX کشیده شده است. گیر،س CR-V است و از اجزای پیشرانه نسل چهارم واگن سیویک AWD استفاده می کند. و این یک ماشین مسابقه کامل است، بنابراین شاید این یک مسابقه خوب باشد.

در حال حاضر، تمام توجهات در دنیای هوندا به سیویک تایپ R جدید 2023 معطوف شده است. با این حال، این خودرو به دلیل وجود دارندگان پرشور هوندا است که برای دهه‌ها، سیویک‌های سریع دیوانه‌واری مانند هاچ ، 1994 که در این خودرو به نمایش گذاشته شده است، وجود دارد. هونیگان ویدئو وقتی این ماشین جدید بود، چه ،ی فکر می کرد روزی یک هیولای مسابقه درگ با قدرت 1085 ، بخار و هشت ث،ه باشد؟

آئودی TT RS که با آن مسابقه می دهد، دارای شجره عملکرد با نشان RS است. این مدل 2018 است که در تریم موجودی آن از 2.5 لیتری تقویت شده خطی پنج، حدود 400 ، بخار قدرت تولید می کند. با این حال، این دستگاه از راه دور موجود نیست، و دارای قطعات داخلی ارتقا یافته و سایر تنظیمات برای تولید 900 ، بخار بر اساس ویدیو است. با این قدرت زیاد در TT کوچک که به هر چهار چرخ می رسد، حتی برای سیویک دیفرانسیل جلو 1000 ، بخاری هم سخت خواهد بود که روی یک سطح آماده نشده ش،ت بخورد.

البته، فرض بر این است که در واقع یک برنده واضح به جای تساوی دیگر وجود خواهد داشت. این بار، یک ماشین وجود دارد که به وضوح اول از خط عبور می کند، اما هنوز یک مسابقه نزدیک است. ما تعلیق را به ویدیو واگذار می کنیم، زیرا مطمئناً یک نبرد هیجان انگیز است که به پایان می رسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/607641/،nda-civic-drag-races-audi-tt-rs-close/واضح است که هوندا از مزیت قدرت برخوردار است، بنابراین به راننده آئودی برای مسابقه دوم “ضربه” داده می شود. به طور خلاصه، این بدان م،است که آئودی ابتدا با اختلاف کمی خارج می شود. کم اهمیت در آنجا کلمه کلیدی است، اما زمین بازی را هموار می کند کاملا بین ماشین ها آئودی آماده خیابان با فضای داخلی کامل خود پیشتاز است، در حالی که سیویک مسابقه‌ای ،ده از پشت شارژ می‌کند. و به طرز شگفت انگیزی، مسابقه دوم همچنین با گرمای مرده به پایان می رسد. این یک این در مقابل آن اول، به این م،ی که مسابقه سوم یک رویداد برنده است.

موضوع اینجاست. سیویک همچنین دارای سیستم چهار چرخ متحرک است. صبر کن، چی؟

در واقع، این یک است عالی تطبیق ما چند مورد را دیده ایم این در مقابل آن مسابقات قبلی، که بسیاری از آنها انفجاری بودند. این بار، اولین مسابقه در یک گرمای مرده به پایان می رسد. آئودی پس از پرش در استارت به یک برتری زودهنگام می رسد، اما سیویک بهبود می یابد و به سختی شارژ می شود تا فاصله را کم کند. حتی پس از بررسی دقیق فیلم فریم به فریم، مسابقه مساوی است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.