هوندا پرولوگ 2024 طراحی و مشخصات اولیه “نئو ناهموار” را نشان می دهد

جدای از اعداد، پرولوگ دارای چیزی است که هوندا از آن به ،وان یک طراحی “نئو ناهموار” یاد می کند و با رنگ مروارید ساحل شمالی رنگ شده است که نشان دهنده یک رنگ منحصر به فرد است. شما متوجه حروف برجسته “HONDA” بر روی درب عقب خواهید شد، بنابراین جایگزین آرم سنتی H می شود. نشان “Elite” در پشت احتمالاً به سطح تریم اشاره دارد در حالی که “AWD” نشان می‌دهد که خودرو در حال بسته‌بندی موتور دوگانه است. از آنجایی که ما در عقب هستیم، نمی‌تو،م متوجه اشاره‌ای جزئی به رنج روور ایووک نشویم.

Prologue که توسط استودیوی طراحی هوندا در لس آنجلس طراحی شده است، در بالای CR-V در خط تولید قرار می گیرد که در کنار پاسپورت قرار می گیرد. این خودرو دارای فاصله بین دو محور 121.8 اینچی (3094 میلی‌متر) خواهد بود که با استفاده از معماری اختصاصی خودروی الکتریکی امکان‌پذیر شده است. اگر این رقم آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که دو مدل GM که نام بردیم، فاصله بین دو محور ی،ان هستند.

فضای داخلی با استفاده از دو صفحه نمایش بزرگ از روندهای اخیر خودرو پیروی می کند. صفحه ابزار کاملاً دیجیتالی 11 اینچ است و به ،وان تج،ات استاندارد ارائه می شود. صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی کمی بزرگتر است، 11.3 اینچ است و از زمان هوندا، کنترل های تهویه مطبوع را نبلعیده است. (خوشبختانه) هنوز نصب دکمه ها و دستگیره های فیزیکی برای HVAC.

8 ع، ها

هوندا در ماه های آینده جزئیات بیشتری را در مورد پرولوگ 2024 به اشتراک خواهد گذاشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/614643/2024-،nda-prologue-design-reveal/هوندا پرولوگ 2024 هوندا e هاچ ، کوچک در ایالات متحده در دسترس نیست، جایی که یک خودروی الکتریکی بسیار بزرگتر در سال 2024 عرضه خواهد شد. مسلماً این خودرو هیچ شباهتی به کادیلاک لیریک، شورولت بلیزر EV یا هر مدل دیگری با آلایندگی صفر از جنرال موتورز ندارد. خیلی زودتر از عرضه در بازار، اولین شاسی بلند الکتریکی این شرکت در ایالات متحده طراحی خود را کاملاً آشکار می کند.

برای مقایسه، اندازه CR-V جدید 106.3 اینچ (2701 میلی متر) بین محورها است در حالی که فاصله بین دو محور پاسپورت 111 اینچ (2820 میلی متر) است. ناگفته نماند که فاصله بیشتر بین چرخ های جلو و عقب از نظر فضای پا سودمند خواهد بود. هوندا می گوید پرولوگ 192 اینچ (4877 میلی متر) طول، 78.3 اینچ (1989 میلی متر) عرض و 64.7 اینچ (1643 میلی متر) ارتفاع دارد.

این تصاویر رسمی این مدل را سوار بر چرخ‌های 21 اینچی با شش مهره نشان می‌دهند که جای تعجب نیست زیرا Blazer و Lyriq فوق‌العاده دارای تنظیمات مشابه هستند. اگرچه هیچ سخنی در مورد وزن آن وجود ندارد، اما مدل کادیلاک را به شما یادآوری می کنیم – که در کل 4.7 اینچ (119 میلی متر) طول، تر است – 2545 کیلوگرم وزن دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.