هیوندای، بوستون داینامیکس، 400 میلیون دلار برای هوشمندتر کردن ربات ها سرمایه گذاری می کنند

برای یادآوری، هیوندای در سال 2020 شرکت Boston Dynamics را ،یداری کرد که منجر به استفاده از سگ های سرویس روبات در کارخانه های هیوندای و کیا شد. سگ سرویس روبات اکنون می تواند کاملا رنگی ببیند و ظاهراً بهتر از قبل می رقصد، اما وظیفه اصلی را به سمت ایمنی کارخانه متمایل می کند.

4 ع، ها

گروه خودروسازی هیوندای و بوستون داینامی، از راه اندازی موسسه هوش مصنوعی بوستون داینامیک خبر دادند. هدف اولین سازمان تحقیقاتی دستیابی به پیشرفت های اساسی در هوش مصنوعی (AI)، روباتیک و ماشین های هوشمند است.

در اوایل سال جاری، هیوندای روبات‌های هوشمند را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2022 به نمایش گذاشت. این روبات ها پلت فرم ربات Plug & Drive (PnD) هیوندای را به نمایش گذاشتند. ماژول ها قابلیت اتصال به اجسام کوچک و متحرک ساختن آنها را دارند. LiDAR و دوربین به PnD اجازه می دهند که بطور مستقل حرکت کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/604250/hyundai-boston-dynamics-robots-smarter/

به ،وان یک سرمایه گذاری اولیه، هیوندای و بوستون داینامی، بیش از 400 میلیون دلار سرمایه گذاری اولیه در موسسه جدید انجام می دهند که توسط مارک رایبرت، بنیانگذار بوستون داینامیکز رهبری خواهد شد.

موسسه هوش مصنوعی Boston Dynamics با مجموعه ای از استعدادهای نخبه در هوش مصنوعی، رباتیک، یادگیری ماشین، نرم افزار و مهندسی، می خواهد نسل های آینده ماشین های هوشمند را توسعه دهد.

ربات خدمات ایمنی کارخانه هیوندای اکنون در خدمت است

مارک رایبرت مدیر اجرایی موسسه هوش مصنوعی Boston Dynamics گفت: “مأموریت ما ایجاد نسل‌های آینده ربات‌های پیشرفته و ماشین‌های هوشمندی است که هوشمندتر، چا،‌تر، درک‌تر و ایمن‌تر از هر چیزی است که امروز وجود دارد.”

ساختار منحصربه‌فرد مؤسسه – استعدادهای برتر متمرکز بر راه‌حل‌های اساسی با بودجه پایدار و پشتیب، فنی عالی – به ما کمک می‌کند تا ربات‌هایی بسازیم که استفاده آسان‌تر، پربازده‌تر، قادر به انجام کارهای متنوع‌تر و کار ایمن‌تر باشند. با مردم.”

با ،یب بهترین ویژگی‌های آزمایشگاه‌های تحقیقاتی دانشگاه و آزمایشگاه‌های توسعه شرکت‌ها، مؤسسه در چهار حوزه فنی اصلی کار خواهد کرد: هوش مصنوعی شناختی، هوش مصنوعی ورزشی، و طراحی سخت‌افزار ارگ،ک، و همچنین اخلاق و سیاست.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.