هیوندای آیونیک 5 در مقابل کیا EV6 یک مسابقه درگ بی صدا بین دوقلوهای کره ای است


منبع: https://www.motor1.com/news/625938/ioniq-5-kia-ev6-drag-race/

ویدیوی بالای صفحه باید مسابقه تک دور را همانطور که از زوایای مختلف مشاهده می کنید به شما نشان دهد. مثل همیشه، نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

آیا Ioniq 5 س،تر با برتری جزئی خود از EV6 پیشی گرفت؟ با قضاوت بر اساس این ویدئو، به نظر می رسد که راننده EV6 کمی از استارت پرش کرده است، که به او یک مزیت ناچیز از خط می دهد. تفاوت بین این دو عملاً در طول یک چهارم مایل ی،ان بود، که به ما می‌گوید اگر شروع عادلانه‌تری وجود داشت، نتیجه نزدیک‌تر بود.

با این حال، مهم نیست که چه شباهتی بین این دو خودروی الکتریکی وجود دارد، همیشه یک برنده در مسابقه درگ وجود خواهد داشت. یوتیوب از نظر فنی جف یک مسابقه مستقیم بین این دو را که در پایان یک چهارم مایل یک برنده را مشاهده کرد، بر روی ویدئو مستند کرد.

گروه موتور هیوندای دو کراس اوور الکتریکی را معرفی کرده است که عملا دوقلو هستند. ما در مورد هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6 صحبت می کنیم. هر دو در بالای پلتفرم E-GMP (Electric Global Modular Platform) این خودروساز قرار دارند، پیشرانه و پیشرانه ی،، دارند و وزن‌های تقریباً ی،، دارند، اگرچه به دلایل مختلف نمی‌توان گفت که کاملاً ی،ان هستند.

تفاوت ظریفی بین این دو از نظر نژاد واقعی وجود دارد. Ioniq 5 در تریم SE عرضه می‌شود که کمی س،‌تر از EV6 است که با یک گیره تری، نصب شده است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که مالک خودرو قبلاً EV6 را با مجموعه‌ای از چرخ‌های س، وزن تایتان 7 ساخته است که می‌تواند بر وزن فنر نشده آن تأثیر بگذارد و وزن اضافه شده تری، را جبران کند.

65 ع، ها

همانطور که گفته شد، هیوندای Ioniq 5 و Kia EV6 هر دو بر روی پلت فرم E-GMP HMG ساخته شده‌اند که زیربنای ،س GV60 2023 نیز هست. این پیشرانه تا 320 ، بخار (239 کیلووات) و 446 پوند فوت (605 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که به هر چهار چرخ ارسال می شود.

بررسی اولین درایو خارجی کیا EV6 2022

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.