هیوندای سانتافه 2024 را روی یخ نزدیک دایره قطب شمال ببینید

یک وسیله نقلیه به شدت مبدل در حال سر خوردن در مسیر آزمایشی در نزدیکی دایره قطب شمال دیده شد. بدنه جعبه ای نشان دهنده انحراف قابل توجهی از مدل فعلی است و استایل آن باعث می شود به کیا EV9 فکر کنیم. با این حال، اگزوز در پشت یک هدیه مرده است که ما با یک SUV با موتور احتراقی روبرو هستیم. گلخانه سخاوتمندانه باید دید بیرونی عالی را فراهم کند در حالی که خط سقف تقریباً مسطح فضای سر را به حدا،ر می رساند.

ع، جاسوسی جدید هیوندای سانتافه 2024

نسل پنجم سانتافه ظاهراً در هیوندای با اسم رمز «MX5» شبیه میاتا شناخته می‌شود. شایعات حاکی از آن است که اولین بازی قرار است تابستان امسال، احتمالاً در اوایل ماه اوت، در خانه در کره برگزار شود. یک نوع کاملاً الکتریکی بعید به نظر می رسد زیرا با Ioniq 7 در سال 2024 برخورد خواهد کرد. این شاسی بلند الکتریکی سه ردیفه با پیش نمایش توسط کانسپت هفت، از کیا EV9 مربوط به مک،کی که امسال عرضه می شود پیروی خواهد کرد. یک Genesis GV90 لو، نیز ممکن است در راه باشد.

هیوندای نسل چهارم سانتافه را در فوریه 2018 رونمایی کرد و در حال حاضر در حال انجام کارهای نهایی برای جایگزینی آن است. در بی،ه مطبوعاتی منتشر شده در ماه گذشته درباره نتایج فروش 2022، این برند کره ج،ی اعلام کرد که اولین نمایش جه، شاسی بلند متوسط ​​جدیدش (و Ioniq 5 N) اوا، امسال برگزار می شود. این به ما می گوید که در حال بررسی یک نمونه اولیه نزدیک به تولید هستیم که تمام پنل ها و چراغ های بدنه نهایی در جای خود قرار دارند.

هیوندای و کیا عادت به طراحی مجدد گسترده خودروهای خود با مدل های نسل بعدی پیدا کرده اند و به نظر می رسد سانتافه نیز از این روش پیروی می کند. منطق به ما می گوید با توجه به اینکه جدیدترین توسان دیگر چندان جمع و جور نیست، به خصوص مدل شاسی بلند فروخته شده در ایالات متحده و سایر بازارها، باید انتظار افزایش اندازه را داشت. شایعه شده است که به بازارهای بالا رفته و موتیف “H” را برای چراغ های LED در روز در نظر گرفته است.

بقیه جهان احتمالاً باید کمی بیشتر برای ،ید سانتافه صبر کنند زیرا کره ج،ی ابتدا شاسی بلند بازطراحی شده را دریافت می کند. این خودرو باید در اوا، سال 2024 در اروپا و آمریکای شمالی به فروش برسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/652770/next-hyundai-santa-fe-spy-video/

14 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.